dinsdag 11 maart 2008

Auw!

Bloedwaarden:
Rood: 5.0
Wit: 3.0
Plaatjes: 6 > transfusie

Medicijnen:
1 x VFend 200
1 x Claritromycine 500
3 x Lorazepam 1 mg

Andere zaken:
thoraxfoto

Ik heb zo'n pijn aan mijn armen en benen, maar de dokter heeft geen idee wat het is. Ik mag wel paracetamol nemen tegen de pijn, maar dan vraag ik me weer af of de pijn een soort pijn is die ik weg moet lopen of dat het een signaal is om het rustig aan te doen.

De witte bloedcellen waren erg hoog. Dat kan betekenen dat Jaap en Joep verslagen zijn, of dat de leukemie terug is en foute cellen mijn lichaam instuurt. Daarom mocht ik een thoraxfoto laten maken, dar krijg ik vrijdag de uitslag van. Vrijdag is ook de beenmergpunctie, waarvan ik dan weer dinsdag de uitslag krijg.

Ik voel me afschuwelijk; heb niet eens zin in roken en kaas eten, terwijl dat nu wel mogelijk is. Ik ga maar weer naar bed :)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai lieverd,

We gaan er gewoon van uit dat je Jaap en Joep verslagen hebt ok?.
Zal ik van de week ns proberen een iets-van-kaas-receptje voor jou te maken?.hmm...Lukt vast niet zo smakelijk als dat je hetzelf zal doen met jouw fantastische kookkunsten.

Duim heel hard voor de uitslag van je beenmergpunctie..

Hou zo veel van jou,
zussie, Mar

Anoniem zei

Hey Lieve Fred,

Zeer klote dat je je ze rot voelt met zoveel lichamelijk ongemak. als ze daar iets voor konden geven... en dan vrijdag weer een punctie. We hopen en bidden dat de uitslag goed is!

dikke kus,

Mark en Annella

Anoniem zei

Dat je geen zin hebt in kaas en roken zegt veel, heel veel.

Ongeloveloos veel sterkte en liefs toegewenst.

We duimen ons duim-rsi voor vrijdag!

Andrew&Evje

Anoniem zei

He lieverd

Houd je taai vrijdag, we duimen voor je dat het goed mag zijn.

Liefs en houd moed.

Arjan en sjane

Anoniem zei

Ik denk aan je Vrijdag...
Ik duim ervoor dat je Jaap en Joep verslagen hebt....

Kisses Marjolein

Anoniem zei

Zusje,

Sterkte alvast vrijdag en liefs van ons drietjes uit de Domstad.

Hoe is 't met het hamstertje?

xxxxx

Anoniem zei

Heel veel sterkte, Katinka

Anoniem zei

Sterkte meis,

liefs

Anouk

Anoniem zei

Hey kanjer even weer een klein berichtje naar jou en Marius toe. Duimen voor je dat Jaap en Joep voor eeuwig naar vergetelland zijn.
Dikke knuffels........
xxC

Anoniem zei

Hi lief zusje,

vanuit mn desk héél veel sterkte in het ziekenhuis vandaag lieve zus.

toi toi toi...x. Mar

Anoniem zei

Lieve Frederique,
We denken aan je vandaag, maar ook al die andere dagen.
Liefs en een voorzichtige knuffel uit Acquoy

Unknown zei

hopelijk nu na een paar dagen alweer wat beter en zin in brie.

Zijn Jaap en Joep al onder je pumps vermorzeld? I hope so