vrijdag 14 maart 2008

Een driewerf meer auw

Bloedwaarden:
Weet ik niet, zij wel

Medicijnen:
3 x Lorazepam
3 x Paracetamol 1 gram

Na alle mogelijke uitvluchten te hebben overwogen, heb ik me vanmorgen toch weten te onderwerpen aan een beenmergpunctie. Misverstand alom, dus ik had meer dan genoeg tijd om te ontsnappen - M., de dame die het beulenhok bestiert, dacht dat ik om 9:00 uur zou komen, maar dokter S. had ons pas om 9:30 uur besteld. Kan gebeuren, alles was snel rechtgestreken. Toen ik aangaf dat ik graag had dat R. van de Recovery-afdeling mijn infuusnaald inbracht, bleek zelfs dat mogelijk - dus die zat goed.

Met een klein beetje extra dormicum viel ik helaas nog steeds niet in slaap - ik was wel kalm, maar het hakken en zagen in mijn achterdeel deed erg veel pijn. Nog steeds, eigenlijk. Mijn benen en armen ook, hoewel de paracetamol wel een beetje helpt, maar het blijft overheersend pijnlijk.

Jaap en Joep zijn overigens van mij heengegaan - mijn zin in roken is daarmee weer teruggekomen :) Ik ben wel moe, dus ik hou het hierbij.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

He kanjer

Wat fijn dat je geen loge's meer hebt.

Ik ben ook blij dat je punctie zover als die mee kan vallen meeviel.
Nu maar hopen en bidden dat de uitslag goed is voor je.

Wel ontzettend vervelend dat je overal pijn hebt.
hopelijk wordt dat ook gauw een beetje minder.

Liefs en knuffels uit NIjkerk

Anoniem zei

Jaap en Joep zijn er niet meer, dit is toch al positif ;-)
Ik duim verder voor je en hoop dat de punctie nu eindelijk eens de laatste was en de witte cellen omhoog zijn omdat je geen gasten meer in je longen hebt en je lichaam weer begint te herstellen en nieuwe krachten te vinden

Sterkte voor jouw en ook Marius

SandraP

schendstok zei

blij te horen dat de zin in roken is terug gekomen, klinkt positief :-)

een heel fijn weekend toegewenst en hopelijk tot snel.

Bernard

Anoniem zei

Lieve Frederique en Marius,
Ik denk aan jullie, en bel snel !

Liefs
Ronald

Anoniem zei

Liefje liefje!

Zus en zwager, tot dinsdag sowieso.

kus,
zus

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Via je blog en Angelien ben ik op de hoogte hoe het nu met je gaat.Ik denk heel veel an je en hoop dat je zo min mogelijk pijn hebt.Hou vol meissie!!Heel veel liefs ook voor Marius

Anoniem zei

Lief zussie,

Was fijn om vrijdag weer bij jullie te zijn. Zo sfeervol, mooie lampjes om jullie heen.
Wat een pijn...ik blijf bij je in gedachten.

Kus, Marrie

Anoniem zei

Even een klein berichtje om jullie een hart onder de riem te steken!
we denken zo veel aan jullie en hopen en hopen en hopen dat de uitslag morgen goed is!!!
Sterkte en kracht toegewenst!

een hele dikke kus en knuffel,

Mark en Annella

Anoniem zei

Ben blij dat Jaap en Joep zijn verdwenen. Nu maar hopen op een goede uitslag. Succes en veel sterkte.

Anoniem zei

Lieve allebei,

Morgen weer een spannende dag.
Ik denk aan jullie.
Houd je haaks.

Liefs en een heleboel knuffels.

Sjane