dinsdag 4 december 2007

Beitelen met buffer

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Lorazepam 1 mg
Dormicum

Andere zaken:
Beenmergpunctie


Alweer voor dag en dauw - het zal eens niet - bevond ik me vanochtend voor de allerlaatste keer in het beulenhok. Het inbrengen van een infuusnaald bleek gelukkig geen enkel probleem - ik moest alleen kokhalzen van het gevoel van de naald in mijn arm - dus een dormicum was mogelijk. Toen dokter S. binnenkwam, was alles geregeld. Zoals ongeveer iedereen, kon ook hij zich niet bedwingen over mijn hoofd te aaien - er zitten minuscule, zachte stoppeltjes die een ongelooflijke aantrekkingskracht uitoefenen. Iedereen doet het en ik vind het niet erg, maar ik vind het grappig dat hij me blijkbaar echt als zijn patiƫnt ziet.

Terwijl het dormicum binnendruppelde, was ik even bang dat het niet ging werken - ik viel niet in slaap, maar voelde wel een getintel in mijn arm. Ik weet niet, ik was erbij, maar ergens toch niet helemaal. Het deed erg veel pijn, maar het maakte wat minder uit - nu trouwens wel. Dokter S. had het in elk geval een stuk makkelijker :)

Boven moest ik nog een uur blijven liggen, en toen mochten we weg - het ging allemaal behoorlijk gesmeerd. Ook het recept voor de Lorazepam was geregeld, gelukkig - gisteravond was echt verschrikkelijk en gisternacht zo mogelijk nog erger. Het recept was voor 12 stuks, maar blijkbaar dachten de schatten bij de apotheek dat dat niet genoeg zou zijn; ze hebben er 60 meegegeven...

Nu doet mijn achterdeel bijzonder veel pijn. Bleh!

1 opmerking:

Anoniem zei

Elke keer als ik een paar dagen niet op je blog ben geweest door gesneuzel gebeurt er veel, veel te veel. De woorden in het hoofd komen er niet uit, dus doe ik het kort.

Knuffel
xxCarla