zondag 10 februari 2008

Freedom

Bloedwaarden:
geen idee, rood vrij hoog, wit hopelijk hoger dan 0.3

Medicijnen:
15 mg prednisolon (de laatste!)
2 x VFend
1 x Pantaprazol
1 x Neuropen
3 x Aztreonam
4 x Lorazepam
1 x Temazepam


Het was bijna belachelijk; elke vorige ervaring met naar huis gaan bestond vooral uit uren wachten op dokters of zakjes bloed, maar deze keer ging alles gesmeerd; ik moest wachten op de mensen die me naar huis gingen brengen!

Alles was weer zo dubbel, en ik moest heel hard huilen toen ik thuis op de bank zat. Begint het wachten nu, of pas na de beenmergpunctie? Ik mag geen minuut verliezen, maar ik moet ook genieten en alles rustig nemen,

Ik ben gelukkig in een veel betere fysieke conditie - al weerspiegelen mijn witte bloedcellen dat niet - dan de vorige keer. Ik kan echt dingen doen, die allemaal niet mogen natuurlijk, en ik hoef niet de hele tijd als een zombie op de bank te zitten. Da's maar goed ook, want ik heb met mijn vrijheid ook een ongelooflijke behoefte aan roken gekregen. Neem daarbij dat al het eten fantatastisch smaakt....
Dinsdag heb ik weer een afspraak en ik hoop dat mijn lieve witte cellletjes dan blije dingen laten zien. Of dat ik die enge longworm niet heb, iets in die richting.

Alles staat of valt natuurlijk met de beenmergpunctie, maar voor elke uitslag is het goed als ik nu in een goede conditie ben. Ik hoop dat ik snel naar buiten mag.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat je maar een fijne tijd thuis mag hebben meid!

Anoniem zei

Goeiemorgen lief zusje,zó blij voor jou..THUIS, met jouw Marius!

Heel hard duimen dat je gauw naar buiten mag. Gaan we t zonnetje in hoor.

Hvj,

Je grote zus, Mar

Anoniem zei

Ja die zon, wat was-ie lekker hè? Die blijft voor jou. Net als alle dubbelheid helaas, hoewel......wie weet.

dag zus, kus, Mitzy

Anoniem zei

Ik hoop dat je thuis weer een beetje tot rust komt. Lekker roken enzo :-)

Groetjes, Patrick

Anoniem zei

He lieffie,

lekker thuis, en dan meteen volop zon, Letterlijk het zonnetje in huis! geniet er maar lekker van en probeer niet te veel te piekeren, we blijven hopen op dat kleine wondertje dat we jou zo hard gunnen!

een hele dikke kus van Mark en Annella

Anoniem zei

Hee zusje!!!

Nu nog het zonnetje door het raam, dadelijk op het balkon en straks misschien wel vanuit een Boeing...

Of wordt het toch nog eerst een poosje tl-licht...?
Vreselijk moeilijk al dat wachten, maar je doet het maar wel steeds weer en nu met hele bijzondere momenten in je achterhoofd...
Wat ben je toch een bijzonder zusje!
Ik ben trots op je en ik hoop je morgen even te kunnen zien (of anders z.s.m.)

Kus...daar komt ie....X...

Anoniem zei

Hai Frederique,

Wat heerlijk dat je weer lekker even naar huis gaat..
Even wat momenten voor jezelf met lekker eten, prettige omgeving en niet te vergeten je privacy..
Ga ervan genieten en doe ALLES waar jij zin in hebt !!!

Dikke kus x Patries

Anoniem zei

Sit zijn mooie dagen anyway: geniet er van (maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk). Ze zijn je door iedereen gegund! Sucses vandaag (dinsdag)

Anoniem zei

Goeiemorgen lief zusje,

Ik hoop dat je vandaag t goede nieuws krijgt dat je tenminste naar buiten mag.Ik ga graag met je mee.Duim voor je

xx, Mar

Anoniem zei

Hoi Lieve Fretje,

Geniet er echt van! Lekker je eigen dingetjes om je heen. Rust lekker uit!

XxX Natasja

Anoniem zei

Heb je man even gesproken vanmiddag dus ben wat bij wat betreft vanochtend. Hopelijk rust je echt even uit. Voor vannacht welterusten.

tot gauw liefje,

Mitzy

Anoniem zei

Lieve Fret!

Helaas vandaag nogal dikke mist, maar ik hoorde dat t van t weekend weer grandioos stralend weer gaat worden, hopelijk kan je er dan inderdaad van genieten!

Ik ben vandaag weer begonnen met werken, oefeningen in lang op een stoel zitten dus... bleugh!

Heel veel rust, lekker eten en fijne momenten!

Liefs, ook van Andrew natuurlijk!

Unknown zei

Hi there in freedom land, goed dat je lekker weer self controle heb. Geniet lekker en rust goed uit.
xxC

Anoniem zei

He daar

Gaat het daar een beetje?
Hoop dat je vandaag beter bericht hebt gehad en dat je nu lekker een frisse neus mag halen.
Weet je vandaag was een grijze dag, maar morgen wordt het vast weer wat zonniger. Ik steek een lichtje voor je aan en hoop dat het bij jullie ook wat lichter wordt.

Houd moed!
Liefs uit Nijkerk

Anoniem zei

Goeiemorgen Prinses..

Vanuit mn desk even bij jou.
Ik bel je vanmiddag lief zusje.
Knuffel ook voor Marius

Marianneke
x