donderdag 17 januari 2008

Best suf

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
2 x Trisporal 100 mg
1 x Zofran 4cc
1 x Prednisolon 75 mg
3 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg
1 x Tavegil 4 mg
1 x Paracetamol 1000 mg

Chemo:
1 x Vincristine 2 mg
1 x Daunorubicine 76 mg
1 x Asparaginase 2 mg

Andere zaken:
Twee zakjes plasma

Vandaag had vrolijk moeten beginnen met nog zo'n fijne proefdosis asparaginase in mijn arm, maar dat was gelukkig nog af te wenden - maar om 12:00 uur moest de echte dosis er helaas wel in. Spuiten, afwachten.... en niks! Geen reactie - behalve op de Tavegil natuurlijk, dus de rest van de dag ben ik blijven suffen.

Ben nog steeds gaar - ik schrijf morgen wel meer

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Welterusten, tot morgen.

Anoniem zei

Lieve schone zus,
Suf dan nog maar even verder.
Gaat de tijd misschien ook sneller. We denken aan je.
Liefs van ons uit 't Kooise.

Unknown zei

he fret
heel veel sterkte gewenst
ik vind je errug dapper

dikke maar voorzichtige knuffel
leon10

Anoniem zei

Zusje,
Wat een opluchting dat de asparaginase je deze keer een beetje gespaard heeft op het 'suf zijn' na.
Na vandaag (vrijdag, punctie) hoop ik dat je een pijnvrij weekend tegemoet gaat.
Dag sterk zusje x
(hoe was de kip woensdag?)

Anoniem zei

Ik hoop de punctie is "goed" verlopen en je kunt een rustig weekend genieten.

Sterkte en ik denk regelmatig aan je, ook al ken ik je alleen van het plaatje op het PM-Forum

SandraP

Anoniem zei

Hi lieve zus,

k laat vanuit mijn AMEX werk-desk weten dat ik aan jou denk. Morgenmiddag Miekemeis.

Dag lieverd
x,Mar