woensdag 23 januari 2008

Fizzy Fuzzy Hissy Feast

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
3 x Amphotericine 5 ml
1 x Prednisolon 75 mg
4 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg

Vandaag geen asparaginase, want het maakt blijkbaar niet uit wat ik nou precies verwacht, het heilige schema is aangepast en niemand weet waarom of waar. Daar werd ik erg kniftig van, vooral omdat ik dan op maandag de laatste asparaginase krijg en dan niet op zondag. Weer een dag extra en elke seconde is op dit moment aan het tellen: ik draai volslagen door van de prednison. Geen rust in mijn hoofd, en schreeuwende honger, mezelf alleen maar nog gekker maken. Ik blijf maar malen en malen en malen...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Frederique,
Wat valt dat dan weer tegen. Dat je dan boos wordt mag best. Laat maar van je horen.
Vanuit het Betuwse Acquoy veel liefs en een knuffel.

Anoniem zei

Denk aan je...

Kiss Marjolein

Anoniem zei

Liefs xx Patries

Unknown zei

als er nog een goede, DUIDELIJKE reden voor was.....

niet zo gek dat je gaat malen, als je alleen maar rondjes kunt lopen en verder vastgepint ligt op je bed met allerlei chemische troep in je lijf..
gelukkig kun je nog schrijven, blijft heel nederland nog op de hoogte!

xx Linda

Anoniem zei

Goeiemorgen lief zussie,

Hopelijk beetje redelijk kunnen slapen?Hè verdorie, dat is ook balen. weer een dag later naar de maandag. Nou, doe lekker lang met je blauwe kleine knabbels. Ik ben er snel weer.

Dag schatje, zoen, Mar

Anoniem zei

Mijn malende associaties over Gene Hackman met hardroze hersenvocht n.a.v. jouw geweldige informatie waren duidelijk alleen maar grappig. Jouw malen is naar. Ik denk aan je en probeer mijn hersenen rust naar je te laten seinen. Tot morgen lieverd,

Mitzy