maandag 28 januari 2008

drip, drip, drip

Dankzij de paracetamol en prednison komt de koorts momenteel niet boven de 38.5 uit. Fret heeft last van moodswings, het ene moment kan ze het allemaal aan, het andere moment ziet ze er helemaal geen gat meer in. Erg moeilijk ook voor haar omgeving.

Vandaag 3 zakken plasma en 1 zak bloed, het voedsel gaat nog steeds op natuurlijke wijze.

De artsen zijn weer fijn aan het kweken geslagen om te zien wat er nu weer in het lichaam rond waart. Verder heb ik eigenlijk weinig informatie momenteel, zal morgen eens gaan bellen met deze en gene.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Fretje en Marius, denk aan jullie, sterkte...

Anoniem zei

Fretje en Marius, denk aan jullie, sterkte...

Anoniem zei

He broertje,

valt niet mee zo, maar ook hier komen jullie weer uit!
Geef Fret een dikke knuffel van ons!

liefs, Mark en Annella

Anoniem zei

Hai lieve Marius,

Dank voor je blog. Zó te begrijpen Frets' wisselingen.Hoop morgen wat voor haar te betekenen.

We zijn er ook voor jou.

Groetjes en knufel Joel, Miek en Mar

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor jullie allebei. Frederique (ja ik blijf het mooier vinden dan Fred(/t), maar ik begrijp het wel: heb zelf thuis een dochter die ipv Silvana Vaann wil worden genoemd #@%gr$#@*
/Fret/d: volhouden en hopelijk vrijdag ff naar huis!

Anoniem zei

Sinds 2 weken kijk ik elke dag hoe het gaat met Frederique. Eerst alles vanaf het begin gelezen met stille bewondering en respect voor de moed om over alles te vertellen, de goede momenten, grappige momenten maar ook de slechte momenten.

Ik ken Marius een beetje van het Veronicaforum en Frederique heb ik 1 keertje gezien uit de verte in Den Haag.

Ik leef met jullie mee. Sterkte.

Groetjes

Marjan (Miep)

Anoniem zei

Lief en sterk zusje,

Je had het vandaag zwaar, erg zwaar en wat is het dan moeilijk om de 'juiste' dingen te zeggen. Maar, zusje, ik heb vooral naar je geluisterd en gevoeld, die dingen die je niet onder woorden kunt brengen. Ik heb ook naar 'de grote visite' en naar dokter S. geluisterd en ik geloof dat ze jouw diepe dip, je angst en je uitputting echt wel begrijpen.
Eerst de bacterie de baas, koortsvrij zijn en dan verder bekijken. Naar huis...naar buiten...
En tranen zeggen niets over jouw kracht en moed, maar horen 'gewoon' bij dit afschuwelijke proces dat je meemaakt.
Dus, meisje, eerst dit dal weer uit en daarbij krijg je ontzettend veel steun van ons allemaal!
X en veel liefs,
Angelien

Anoniem zei

Nog en steeds en weer en altijd. We zijn er. Ook vannacht, ook buiten kamer 3, buiten Leyenburg, buiten Den Haag.

Hvj, Mitzy

Unknown zei

lieve fred ik denk aan je....

Anoniem zei

Lieve Frederique,
in gedachten zijn we bij je ...
een voorzichtige knuffel en veel liefs
Teunis, Dientje, Jelmer en Remco