zondag 13 januari 2008

Dat breekt zo lekker de week

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
1 x Amphotericine B 1%
1 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
2 x Trisporal 100 mg
1 x Prednisolon 75 mg
3 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg

Thuis zijn is fijn, en moeilijk tegelijkertijd - alles weer achterlaten is bijna onmogelijk. Ik was erg emotioneel, kon ook niet goed slapen. Maar toch duizend keer beter dan weer hier zijn.

Ik heb zo weinig te melden, voel me zo leeg. Straks met slaappil de nacht door zien te komen en morgen maar zien of en hoe allergisch ik nog ben voor asparaginase.

11 opmerkingen:

schendstok zei

Ondanks dat je misschien weinig hebt te melden vind ik het fijn een berichtje van je te lezen.

Heel erg veel sterkte morgen.

we houden heel veel van je!
Bernard

Anoniem zei

Hoi lieverd, ook ik niet zo veel te melden, behalve dat ik het werk weer achter me laat en naar de trein vlieg. Tot vanmiddag.

Mitzy

Anoniem zei

Hey Frederique,

ik lees met verdriet in me ogen je verhaal ...

Hoe kan het dat iemand zoals jij zoiets overkomt ...

Gefeliciteerd met je trouwen en dat het ondanks alles toch een leuke dag is geweest ...

Ik wens je al het beste en sterkte toe ...

En ik zou graag een keer willen langskomen met Maarten samen

(jaja we zijn precies vandaag 9 maanden bij elkaar)

Groetjes

Rita en Maarten van TP

Anoniem zei

heyyyy Fredje,
Kom op: koppie niet laten hangen (weet ik ja, het is makkelijker geschreven dan gedaan). Je hebt toch weer een weekeindje thuis doorgebracht ist-niet.
Onwijs veel sterkte de komende tijd en ik blijf je volgen en ik ben van plan dat nog een heeeeeeeeeele poos te doen !!!
Gilbert (ex-TP: does that ring a bell ???)

Anoniem zei

Ook ik schrijf maakt niet uit als niet zo veel te melden heb. Het is goed om in ieder geval met je mee te lezen. Op die wijze is er contact en proberen we met zijn allen je te steunen daar wij dit kunnen. Vele groeten van hier vanaf de vloer!
xxC

Anoniem zei

Lieve Fretje,

Gelukkig was het wel lekker voor je om even thuis te zijn.
Ben blij dat je in ieder geval schrijft, dan blijven we hier op de hoogte. Spreek je snel weer.

Knuffel van Natasja

Anoniem zei

hoi fred even een berichtje van mij wat zag je er mooi uit met je trouwerij en je mannetje ook dat was genieten daar in die trouwzaal
jullie straalden en dat hoort zo toch nou meis ik denk aan je tot gauw kus hetty

Anoniem zei

Hee lief zusje,

Je had afscheid genomen van Leyenburg en dan toch weer terug. Ik merk dat ik het zelf ook soms niet meer bevatten kan en kom zoveel woorden tekort, vandaar dat ik eventjes niet gereageerd had.
Ik bel je morgenavond om een tijd af te spreken voor woensdag, okee?
Dag meisje,
kus op je voorhoofd X

Unknown zei

Hoi Fred,

nogmaals sterkte, sterkte en nog meer sterkte!!

Linda

Marius zei

Even ter info: fret wou gisteravond een nieuw blog posten, maar haar internetverbinding deed het niet. Komt asap.

Anoniem zei

Stomme asparaginase! Was weer schrikken en natuurlijk hartstikke rot voor jou, meis. Dank Marius voor de info. Veel liefs voor jullie beiden.
Mitzy