zaterdag 19 januari 2008

Zo beu

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
2 x Trisporal 100 mg
1 x Zofran 4cc
1 x Prednisolon 75 mg
3 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg
1 x Tavegil 4 mg
1 x Paracetamol 1000 mg

Chemo:
1 x Asparaginase 2 mg

Andere zaken:
Twee zakjes plasma

Vanochtend viel opeens de stroom uit; het duurde vrij lang voor ik weer licht had. Ik ben benieuwd of iedereen er last van had en hoe snel de noodaggegraten aanslaan - blij dat ik niet aan een electronisch apparaat lag :)

De asparaginase ging weer zonder vreemde reacties en ik heb dus weer uren in coma gelegen van de Tavegil. Verder word ik steeds moeier en heb ik het nu wel weer gehad met alles. Ik weet niet meer hoe het verder moet.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

He meisje

Niet de moet laten zakken. Je gaat voor het beste. Denken aan je

Liefs uit Nijkerk

Anoniem zei

Kan me voorstellen dat je het spuug- en spuugzat bent (En dat is waarschijnlijk nog lichtjes uitgedrukt).
Keep going strong!!!!
Ik denk aan je, niet dat je daar wat aan hebt maar owkee, dan weet je dat :p

Dikke kus van Marjolein

Unknown zei

en dan klaag ik over moeheid na een dagje werk... ik schaam me!

ik bewonder je kracht om met deze ellende toch nog humor uit de situatie te halen (stroomuitval)
probeer dat vol te houden!

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Wat moeten we hierop zeggen. De weg is zo zwaar voor je. Konden we maar wat overnemen. Je bent steeds in onze gedachten, hopen dat je ondanks alle ellende uitzicht op een betere tijd, samen met Marius.

Veel liefs en kracht van Ma en Pa van Herpen

Anoniem zei

Lief zusje,

Zo moe, zo op...
Als het nu kon was ik binnnen 2 minuten bij je voor een aai over je bol en een bemoedigend woordje.
Hopelijk kun je je weblog lezen en slaap je goed straks.

Dag volhouder, je bent veel sterker dan je zelf denkt,
X