donderdag 24 januari 2008

Zo zwaar

Bloedwaarden:
Wit: 0.2

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
3 x Amphotericine 5 ml
1 x Prednisolon 75 mg
4 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg
1 x Tavegil 2 mg
1 x Paracetamol 1000 mg

Chemo:
1 x Asparaginase 2 mg
1 x Daunorubicine 76 mg
1 x Vincristine 2 mg

Het gaat momenteel erg moeilijk. Fysiek schijn ik me in de handjes te mogen knijpen, maar hoe ik verder moet weet ik niet meer. Ik weet ook heus wel dat ik dat vaker zeg, maar het stapelt zich zo op dat ik het gevoel heb dat mijn rug breekt en ik niet meer kan bewegen. Het moet nu ophouden, want er blijft niets meer van me over. Ik wou dat ik hoop had.

Het ziekenhuidvoedsel bevalt met beesten beduidend beter. Ik heb op mijn dinerbon altijd de keuze tussen een kleine, normale of een grote portie van een bepaald voedingsmiddel. Het maakt echterr niet uit wat je bij een kippenpoot doet - de portie is altijd exact even groot. Hmz.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief schoonzusje,
welterusten,
liefs van ons 4tjes uit Acquoy

schendstok zei

Fret,
Je bent de allersterkste persoonlijkheid die ik ken! Dus ik hou hoop, bij jouw hou ik altijd hoop.

veel liefs,
Bernard

Anoniem zei

Hoi Fret,

Veel sterkte is het enige wat ik kan zeggen.

Wouter

Anoniem zei

Goedemorgen Lieve Schone Zus,

Probeer nog even vol te houden, voor je 't weet ben je weer thuis en lig je lekker onder je nieuwe dekbedje en kun je weer je normale, dagelijkse wandelingtjes (buiten!!) doen.
Probeer je daar aan vast te houden, dan houden wij de hoop voor jou vast!

dikke kus,
Mark en Annella

Anoniem zei

Hoi Frederique,

Ik hoop dat je wel een beetje hebt kunnen slapen.
Ik vind dat je je fantastisch houdt, je bent zo sterk en je verhalen zijn zo duidelijk en aangrijpend.
Heel veel sterkte en we denken aan je (en aan Marius)

Groetjes,
Petra en Dia uit Gorinchem

Anoniem zei

Hé schat, moeilijk hoor.

Kom je morgen -hoop ik- beetje opvrolijken. Dag moedig en sterk zusje.

Dikke zoen, Mar