woensdag 16 januari 2008

Iets minder morgen maar toch teveel

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
2 x Trisporal 100 mg
1 x Prednisolon 75 mg
3 x Lorazepam 1 mg
1 x Temazepam 10 mg

Morgen géén punctie - de artsen waren het met me eens dat asparaginase en MTX op één toedienen wellicht niet practisch is; als ik comateus ben van de Tavegil, kan ik immers de neuroloog niet meer bijstaan met zijn of haar vrolijk werk.

Ik ben wel bang voor de asparaginase - een beetje voor de reactie, vooral ook dat ik een andere reactie krijg, of een ergers, zodat ze niet meer door kunnen gaan. Want dan heb ik geen winst, geen extra tijd meer. Ik weet het allemaal niet goed meer.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieverd, ik weet dat het het makkelijk is om te zeggen, maar ik weet dat je een vechter bent en helaas, het is niet anders... Je zal doormoeten met deze kloterige ongein.
Ik zal je in gedachten alle kracht van de wereld toesturen.

Dikke kus van Mar

Anoniem zei

Hey Fret,

Niet de moed laten zakken hoor!
We denken aan je en ook vanuit Brabant komt er een dosis kracht en moed naar je toe om het allemaal weer te ondergaan!

Dikke knuffel van ons beiden,

Mark en Annella

Unknown zei

klinkt allemaal heerlijk.. wat een rotzooi kunnen mensen toch maken en bij anderen naar binnen spuiten! paradox dat die zooi levensreddend is.

toch sluipen de uren langzaam maar zeker weer voorbij tot een volgende dag, en ik wens dat die volgende dag dan maar iets beter gaat.

succes met die asparadinges.... als je je op t ergste voorbereidt valt t misschien toch wel mee!telepatisch komt hier ook een stoot energie vandaan, zet je antennes uit om t op te vangen.

Linda

Anoniem zei

Hé...schatje,

Tuurlijk weet je het nu even niet. Ik hoop zo dat je de manier waarop het nu gaat aan kan.Ik duim,duim en duim voor jou.Zó trots op jou.

Ik kom gauw weer!!Ik hou van je, xxx, Mar

Anoniem zei

Bel je eind van de middag, hoop heel heel erg dat vandaag een beetje is meegevallen.

liefs,

Mitzy

Anoniem zei

Lief zusje,

Hopelijk is, als ik dit schrijf, het ergste van vandaag achter de rug...Tja, en dan morgen nog...maar daarvan weet je meer van wat je te wachten staat.

Daarna eventjes een korte stop? (weekend)... Althans dat hoop ik, met alle hoop die ik bezit...

X en aai,
Angelien