vrijdag 11 januari 2008

Er uit

Bloedwaarden:
Plaatjes: 30

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
2 x Trisporal 100 mg
1 x Prednisolon 75 mg
3 x Lorazepam 1 mg

Morgen mag ik op weekendverlof - dat is het enige wat verzekeringstechnisch aan vrijheid te regelen is. Ik zit hier nu dus helemaal voor niks - maar och, morgen en overmorgen ben ik in elk geval even thuis. Natuurlijk verwachten ze me zondagavond al weer terug, de rotzakken.

Daarna is het waarschijnlijk allemaal wat minder goed te doen, ze hebben met man en macht een soort asparaginase gevonden die ze me durven geven; de dokter blijft dan wel bij me om te zien of ik geen allergische reactie krijg - de vorige keer kneep mijn keel immers dicht en kreeg ik geen zuurstof meer. In elk geval is de asparaginase wat gemener spul en mijn bloedwaarden kunnen dan snel kelderen. Nog een weekendverlof zal er wel niet inzitten.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohh.. heel erg fijn dat je op het moment meer "vrijheid" hebt dan bij de andere behandeling. Ookal is het niet zeker dat je ieder weekend van ze verlost bent.. ik wens je wel een heel fijn weekend toe !!

Dikke knuffel xx Patricia

Anoniem zei

Ik voel met rot dat ik niet erbij was. Moet het dus via je blog doen!
Lieve fret, zo veel kracht zoveel wonderen. Blijf je volgen op je blog. Nog maar twee weekjes TP maar niet uit het hart!
xxC

Anoniem zei

Dag Dame,

Anoniem maar weer omdat ik telkens vergeet hoe dit ding werkt, lekker handig :D
Maar goed, ik was van plan je vandaag te bezoeken maar lees dat je er niet bent. Mocht de behoefte uwerzijds dusdanig groot zijn dan heeft Marius mijn telefoonnummer...Tot uw dienst zal ik staan, uw hoeft enkel de wens uit te spreken! Wanneer dan ook.
En daarnaast wil ik uiteraard weten hoe het is om als getrouwde vrouw door het leven te gaan en delen van uw enorme wijsheid tot mij nemen. Weinig mensen die dat mij kunnen bieden!

Tot snel dus, hoop ik zo!
Kus Janneke

Anoniem zei

Hé..lief zussie,mooi weer je blog, bedankt!!

dit is even fijn... dat je even thuis bent.Keep strong.Tot dinsdag.

Hvj
Mar

Anoniem zei

Tot morgen.

kus, zus