zondag 18 november 2007

Een welbestede dag

Bloedwaarden:
Plaatjes: laag

Medicijnen:
1 x Pantoprazol

De vlekken werden eindelijk wat minder, maar in plaats daarvan waren mijn armen en benen vandaag tot recordformaat opgezwollen - ik moet inmiddels liters vocht vasthouden. De druk deed zo'n pijn dat ik naar het ziekenhuis heb gebeld om te vragen wat ik moest doen. Het leek ze verstandig dat ik even langs de Eerste Hulp zou komen, dus dat deden we maar. Ook hier weer voorrang, want ik was het eerste aan de beurt van iedereen in de wachtkamer. Gelukkig lag naast mijn met gordijnen afgeschermde hokje een afgrijselijke bejaarde, zodat we niet het idee kregen dat het allemaal vlekkeloos zou gaan.

Er moest natuurlijk weer eens bloed worden afgenomen, later kwamen er nog twee artsen afzonderlijk van elkaar domme vragen stellen en naar mijn longen en hart luisteren - waarschijnlijk draaien ze ook met z'n tweeën een lampje in. De conclusie was dat ze het graag nog een dagje aankijken, en of ik morgen om 9:00 uur even naar het secretariaat wilde bellen, want mijn bloedplaatjes zijn weer erg laag.

Dus zit ik nu thuis met enorm opgezwollen armen en benen te verrekken van de pijn, ik word steeds kwader als ik aan het ziekenhuis denk. Het lijkt misschien soms zo, maar ik ben niet erg kleinzielig - voordat ik naar het ziekenhuis ga met een klacht is het Heel Erg en zijn we het stadium van Een Dagje Aankijken al een poosje voorbij. Morgen laat ik me dus niet afschepen en ga ik pas weg als ik De Oplossing in mijn handen heb - als ik vannacht niet per ongeluk ontplof tenminste.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey lekr ding, hoo dat ze vandaag een oplossing vinden, want dit schiet ook niet echt op. Kan je evengoed de hele tijd op en neer naar het ziekenhuis... pfffff....
Nou succes, dikke kus Mar

Anoniem zei

Hoi Lieverds,

Laat ze vandaag maar weer even weten dat Fred in "the House" is.

Fun loving power van de kiezels!

Anoniem zei

Hopelijk ben je niet ontplofd en helpen ze je nu heeeel gauw van de zwellingen af. Tot morgen lieve zus,

Mitzy

Anoniem zei

Hi Fret, ben ik weer even live in de lucht en op het net, te bedenken wat we hier nu mee moeten. Lieve woordjes die krijg je al, kleine bezoekjes ook die zijn. Een klein wonder dan? dat je morgen niet meer op de Nutty Professor lijkt:)
dikke knuffels
xxCarla