maandag 26 november 2007

Veertien kleine frustraties

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
1 x Furosemide
3 x Lorazepam 1 mg

- Haar dat nog steeds niet groeit
- Geen wimpers en wenkbrauwen hebben
- Zes nagels die midden op mijn vinger af willen scheuren
- De huid van mijn vingers die op krokodillenleer lijkt
- De huid over mijn hele lichaam die in kleine stukjes afvalt
- Voeten die tijdens het vervellen opeens een pauze inlassen
- Mist in mijn hoofd door medicatie
- Trilvingers tijdens precieze handelingen
- Een koude nek
- Opgezwollen enkels
- Zwarte vlekken in mijn ooghoeken
- Jeuk op plaatsen waar ik al veel te veel gekrabd heb
- Veel willen maar weinig kunnen
- Shampoo-reclames en overal in huis elastiekjes vinden

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé liefje,
Kon ik maar wat van jou overnemen. Je even bevrijden van alle ellende. Hier achter m'n UPC desk duim ik momentje voor jou lieve zus;nog een paar weken overal door heen. Wij zijn en blijven bij jou.

Keep strong, love you. Mar

Anoniem zei

hoi Fred,
ondanks dat ik geen TP'er meer ben (ik werk inmiddels ergens anders) heb ik je blog af-en-toe (ik moet eerlijk zijn, maar dat zit 'em meer in een chronisch tekort aan vrije tijd) weer eens bezocht. Ik ben van alles onder de indruk: je verhaal, je manier van schrijven en vooral je vechtersmentaliteit en je eigengereide relativerende,realistische kijk op de zaken: lees: jouw zaak vooral.
Op mij heeft het een sterk relativerende werking op allerlei allerdaagse zaken (: van problemen durf ik al niet meer te spreken;-) waar ikzelf te maken heb. Dus misschien een onverwacht neveneffect van jouw hersenspinsels op deze blog-site.
Heel veel sterkte en: i'll be back on your site.
hugs van Gilbert (TP-UPC'er ('2e lichting' van o.a. Elly) tot 15/9, Ab Ovo'er vanaf die tijd)

Anoniem zei

Hey Fredje...
Hoop dat je snel die 14 kleine frustraties kan wegstrepen!!!!! (En natuurlijk alle grote frustraties erbij)

Kus Mar