zondag 4 november 2007

No pain, no gain.

Tenminste, dat denkt ene dokter B. (er zijn er 2) waarschijnlijk, Fret mag geen morfine tegen de rugpijn 'want dan zou ze er aan kunnen wennen'. Nee dan valium, daar wordt je echt nooit afhankelijk van! Alleen jammer dat valium dus gewoon niet helpt tegen de pijn. Fret zit dus maar(heel pijnlijk) zo veel mogelijk te bewegen in bed, om zo de spieren eens wat andere bewegingen dan alleen plat liggen te gunnen. Zou moeten helpen, doet het alleen nog niet echt.

Verder blijven de witte cellen langzaam stijgen, en wordt de zuurstof steeds verder terug gezet. Streefdatum van Fret om thuis te zijn is 9 november, dat is as vrijdag. Ik moet het nog zien gebeuren dat ze haar dan al laten gaan, maar hopen mag altijd natuurlijk. :)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop het ook voor je Fretje dat het lukt, lekker naar je huisje dat is het fijnste wat er is natuurlijk.

Heel veel kracht voor je toe gewenst Fretje.

Kus Mariska.

Anoniem zei

Dat zou Superrrrrr zijn, thuis in je eigen bed en de deur op slot!
Zet hem op de komende dagen.

xxCarla

Anoniem zei

hi jullie beide, het zou geweldig zijn als het zo mag wezen. Uiteraard hebben we nog steeds het volste vertrouwen dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen (ja ja, Janneke en Ingrid hier na een goed avondje, jullie wel bekend :))Onze gedachten zijn bij jullie!!!!! grote dikke kus en knuffel

Anoniem zei

Hé...lieve schat goeiemorgen,...dat is fijn nieuws!!Ik hoop toch zo dat het zeker gaat lukken, vr. naar huis.
Hou nog even vol met alle pijn. Ik ben er mogen weer lief zusje.

Hvjxxx, Mar

Anoniem zei

Graag weer opnieuw koortsvrij meis. En steeds meer op en steeds meer lopen.....en dan.....
Ik verlaat A'dam, op naar Den Haag. Tot zo,

kus,

zus

Anoniem zei

Alleen het idee al dat je binnenkort dat oort weer in kan ruilen voor je eigen gewenste leefomstandigheden, is SUPER !!!
Als het dan inderdaad a.s. vrijdag is.. grandioos !

Ik wens je álle bloedwaarde-stijgingen toe die je nodig hebt om verantwoord aan dat gehucht te ontsnappen..

..Hou vol !!!!!!!

Dikke knuffel xxx Patries

Anoniem zei

Hai Frederique,

Ik kan maar een ding verzinnen over wat ik nu gehoord heb:

"Worstel en kom boven", want je hebt nog een lang leven te leven!

Martin van Putte