vrijdag 16 november 2007

Tijgernootje

Bloedwaarden gisteren:
Rood: 6.2
Wit: 1.9
Plaatjes: 25

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
2 x Prednison 2,5 mg

De jeuk houdt aan. Op sommige plekken wordt het minder, maar mijn armen en benen zijn nog steeds opgezwollen en tijgernootjesachtig in structuur. Gisteren heeft de dokter nog wat voorgeschreven, maar het werkt niet - slapen is er dus bijna niet bij.

De afspraak gisteren in het ziekenhuis was sowieso lastig; ik kan nog helemaal niet zolang staan of zitten en ook bleek bloedprikken met mijn gezellige huiduitslag nogal lastig: er was bijna geen ader te vinden. Natuurlijk moesten we ook meer dan een half uur langer op de dokter wachten dan de afspraak was - ook weer erg vermoeiend - maar dokter S. had in elk geval nieuws.

Er is een donor gevonden die op 10 uit 10 punten met mij overeenkomt - dat is goed. Minder goed is dat Leiden me pas op 31 december wil opnemen, want eerder is er geen ruimte. Mijn enige hoop is nou dat er mensen uitvallen, anders moet ik nog zes weken wachten. En dat is echt te lang.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Fret,

Gefeliciteerd dat er een donor gevonden is! De tijd van het wachten kan je nu goed gebruiken om thuis aan te sterken. Geniet zoveel mogelijk van het thuis zijn en je eigen lekker hapjes te kunnen eten.
Heel veel beterschap gewenst.

Groetjes,
Euca

Anoniem zei

Lieve Fretje,

Gelukkig is er een donor gevonden. Ga nog even lekker genieten van je thuis zijn en je eigen dingetjes.

Dikke kus Natas

Anoniem zei

Lieve Fred,

goed nieuws dat er een donor gevonden is. jammer dat dat zo lang moet duren voordat je dan terecht kan. positief is dan wel dat je goed aan kunt sterken en opladen voor de volgende zware, laatste etappe!
we denken aan je, liefs,

Mark en Annella

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Wat erg dat de jeuk niet gewoon onder controle wordt door die medicatie. Gaat de arts een nieuw middel voorschrijven !?
Je hebt juist zo hard slaap nodig om op krachten te komen.

Ik wens je ontzettend veel kracht en doorzettingsvermogen toe !!

En SUPER dat er een donor is gevonden.. 31 december staat maar het kan alleen maar eerder worden !!

Dikke knuffel xx Patricia

Anoniem zei

Beste Frederique en Marius,

Via de site hebben wij jullie de laatste tijd gevolgd. Het maakt veel in je los als je zelf "gezond" bent. Het woord Krachtig is wat de hele tijd door je hoofd speelt!
Veel sterkte toegewenst.

Groeten van Tante Dick en Meta