zaterdag 10 november 2007

Vlekkerige hoop

Zuster E. lijkt ervan overtuigd dat ik maandag naar huis mag, dus laat ik dat maar geloven. Ik ben bang om het te jinxen :) Langer dan maandag gaat ook echt niet meer lukken.

Ik krijg nou helemaal geen intraveneuze antibiotica meer, want ik heb een zeer charmante uitslag over mijn lichaam. Scheelt in elk geval weer een berg draden en een infuuspaal.

Vannacht eindelijk een keer een beetje fatsoenlijk geslapen, dat helpt wel. Kreeg nou eindelijk ook de goede slaappillen in plaat van de anti-psychotica die ze me hadden opgedrongen tijdens mijn koortsepsioden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Fred,

nog maar een nachtje en dan...
naar huis! laten we het hopen, weer lekker thuis in je eigen bedje en je eigen dingetjes om je heen! we duimen voor je,

liefs, mark en annella

Unknown zei

hoi fred,
ik duim mee dat je morgen naar huis mag

groetjes
leontien

Anoniem zei

Zusje,

Hou nog eventjes vol...
Ik hoop dat je goed slaapt vannacht.
Cyberkus van een (vermoeide & suffe)zus,
Doeiiiiiiiiii,
xxxx