maandag 12 november 2007

Toch nog

Gisteravond was mijn temperatuur goed geweest, en ook vanochtend weer - de dokter kwam dus snel vertellen dat ik naar huis mocht! Ik moest alleen nog wat bloedplaatjes meekrijgen om het tot de volgende ontrole uit te zingen. Daar heb ik dus werkelijk van 10:00 uur tot 15:00 uur op moeten wachten; en toen moest de nawaarde nog bepaald worden en mijn infuus verwijderd worden. Grom!

Maar ik ben thuis, dus dat is goed. Veel zwakker dan de vorige keer, maar ik hoop dat ik snel aansterk. Morgen plaats ik wel weer een plaatje, nu wil ik naar bed, vlekken tellen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

He fret, toppie dat je weer lekker thuis bent, zwak of niet je thuis zijn kunnen ze je niet meer afnemen. Geniet meissie, lekker het mannetje.
Dikke knuffel, ik ben blij voor je

xxCarla

Anoniem zei

Lekker met het mannetje natuurlijk! Hoe later op de avond hoe meer tikfouten. Dan gelijk maar een tweede berichtje :)
xxCarla

Anoniem zei

Lieve Fredrique

We wisten het natuurlijk al, maar je bent weer thuis. We hopen dat het brengt wat je er van verwacht. Er zullen onverwacht geen nachtzuster aan je bed staan met enge dingen, of Marius moet vervelend worden.
Geniet van het samen zijn en tot ziens.
Ma en Pa van Herpen

Anoniem zei

Heerlijk, Frederique !!!
Fijn dat je lekker thuis bent.
Ik hoop dat je je snel iest beter zult voelen zodat je snel ook wat quality-time kunt hebben daar !!

Dikke knuffel,

Patricia

Anoniem zei

He Fred,

fijn dat je weer thuis bent. heb je een beetje lekker geslapen in je eigen bedje?!
geniet er maar van!

liefs,

Annella en Mark

Anoniem zei

hey fretje ik ben blij voor je dat je weer lekker thuis bent en dat het weer wat beter met je gaat.
Ik heb echt zwaar respect voor je fret.

Geniet er maar lekker van met je mannetje thuis rust maar lekker uit heeel veel liefs van Mariska.

P.S. je bent echt een topper!!

Unknown zei

hoi fred
wat goed dat je weer thuis bent
geniet ervan

groetjes
leon10

Anoniem zei

Beste Frederique,

Ik ben Saskia Pontier en ben via je zus op je blog beland. Ik ben zorgconsulente en hoop je zus te helpen om een aantal zaken in gang te zetten.

Ik heb je blog gelezen en ben geraakt door je humorvolle manier van schrijven. Toen ik ooit als wijkverpleegkundige een sterke doch zeer zieke vrouw verzorgde leerde ze mij de lijfspreuk : alleen de optimisten zullen overleven'. Ik heb veel van haar geleerd.

Ik heb respect voor de wijze waarop je de confrontaties in je leven aangaat en wens je veel goeds, geluk en gezondheid. Het doet me goed om te weten dat je veel liefdevolle mensen om je heen hebt. Ik heb het voorrecht om er één van te mogen begeleiden met hele andere zaken.

Mocht je energie en interesse hebben in mijn (ons) verhaal, kijk dan op www.pontier.nl

Met vriendelijke glimlach,

Saskia Pontier

Anoniem zei

Nou dat was nog een topper hè zo'n eindeloze dag in het ziekenhuis? Geweldig dat je je schoenen al aan had getrokken: het was een geweldig beeld dat meisje met dat magere koppie en die zwarte gymschoenen--zo vastberaden, zo ziek geweest, zo lief en zo ernstig en zo heel erg ontzettend mijn geweldige zus.
dag lief, sterk aan en geniet, tot gauw,

Mitzy