zaterdag 17 november 2007

Weinig verandering

Bloedwaarden:
onbekend

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
1 x Prednison 2,5 mg

Het vlekken-jeuk-en-zwelling-grapje op mijn armen en benen blijft bezig - ik krab me het schompes en als ik opsta doet het zo'n pijn dat ik denk dat ik ga ontploffen; ik begrijp in elk geval hoe ze in eerder tijden op aderlaten zijn gekomen. Ik hoop maar dat het morgen wat minder is.

Ik kreeg een mooie brief uit Leiden met de bevestiging van twee afspraken voor de komende twee woensdagen, de eerste als informatiedag met voor- en nadelen van de transplantatie, de tweede is een keuring (alweer? nog meer?) en meer gedetailleerde informatie over mijn aanstaande isolatie. Ik zou willen dat ik dat woord zelf bedacht, maar ze spreken daar echt over isolatie. Griezels. Ik krijg steeds meer zin om heel hard weg te rennen, maar dat komt nu helaas neer op een verdrietig sukkeldrafje.

1 opmerking:

Anoniem zei

He Fred

Balen dat die jeuk zo lang aanhoudt. Wie weet gaat het na vandaag weer een beetje beter.

Wel fijn dat je zo snel al weer naar Leiden mag, dan duren die 6 weken misschien ook niet zo lang en wie weet mag je wel eerder komen, maar ja eerst weer die keuring?? Voor mij ben je al goedgekeurd en mag het allemaal al achter de rug zijn voor jou. Hopelijk vallen de keuringen mee en hoef je minder lang te wachten dan dat ze je gezegd hebben.

Houd vol en slaap lekker voor straks.
Liefs uit Nijkerk