zondag 12 augustus 2007

Fear leads to anger

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
Tavegil

Bèh. Ik voel me erg neerslachtig vandaag. Ik zeg en voel allemaal dingen die ik niet wil zeggen en voelen, want ik ben niet zo en ik wil ook niet zo zijn. Ik wil me niet afvragen waarom mij dit nou weer gebeurt en ik wil ook niet denken waaraan ik dit zou kunnen hebben verdiend want zo ben ik niet! Hoe ben ik dan wel?

Ik ben zo bang en zo boos dat ik bijna ontplof. Vanaf maandag raak ik alles kwijt wat ik 'ik' noem en val ik weer in die put waar ik eindelijk een beetje uit aan het klimmen was. Het enige wat ik overhou zijn de lieve mensen om me heen, en dat zou wellicht genoeg zijn als er genoeg van mij over zou blijven om er ook voor hen te zijn. Ik zou zo graag dapper willen zijn en dit met open vizier tegemoet rijden, maar ik weet niet hoe.

Volgens mij ben ik aan het zwelgen :)

Ik heb trouwens de Tavegil die ik heb gekregen geprobeerd, gisteravond voor ik ging slapen. Het hielp geen pest tegen de jeuk, maar ik ben als een baksteen in slaap gevallen :) Blij dat ik het gistermiddag niet heb genomen...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey, alweer sterkte de komende weken en met de chemo. GROETJES van Milan hier uit Almeloe!

Anoniem zei

Hey , alle goed

ik vindt het heel erg voor je

ik vraag elke dag naar jou om hoe het gaat met je ,

ik blijft maar aan jou denken ik vindt het zo erg ,

groetje saqib je lieve agent

Debby zei

Hey Frederique,

Marius heeft ons deze link doorgestuurd. We wensen je heel veel sterkte en we denken aan je!

Grtz. Johan & Debby

Anoniem zei

Hoi zus, ik ben weer uit het land der Vinkingen terug gekeerd en weer dichter bij stand by dus. Morgenochtend sta ik voor dag en dauw bij jullie op de stoep (rustig maar: dag en dauw naar jullie maatstaven). Ga me de hele dag in jouw buurt begeven in het H.-ziekenhuis. Tot dan dus. O ja, nog iets. Dat over dat 'er zijn voor die lieve mensen om je heen enz.': je bent er hartstikke! Niet die opgestroopte mouwen en dat vage 'dapper zijn' waar we het eerder over hadden, maar zeker met open vizier en zo lief en zo wijs. Dag lieverd, tot morgen.

Mitzy

p.s. taalwonder met hersenverweking: gebeurt is beter dan gebeurd

Janneke.... zei

euhm
zou nou wel kunnen gaan bevestigen dat geen wat je van jezelf al weet....
maar dat doe ik niet, daar ben ik niet van.

je weet hoe ik over je denk
en ik denk te weten dat ik daarmee genoeg gezegd heb voor vandaag!

dus
bij deze

een stukje

Anoniem zei

Hoi Frederique,

Wij wensen je heel veel sterkte en zullen aan je denken.

Groetjes Gerda en Willem en de kids