vrijdag 31 augustus 2007

Algehele malaise














De blanke vla die ik intraveneus krijg toegediend helpt me weer een beetje op de been - alhoewel in bed in elk geval. Heb erg veel pijn van het overgeven waaruit dan maar weer blijkt dat ik ook die spieren niet genoeg heb geoefend.

Verder vooral veel geslapen totdat ik ontvoerd werd - met bed en al - om een longfoto te maken. Dokter L. is bang dat ik misschien een longontsteking heb, maar volgens mij heeft ze gewoon niet begrepen welke pijn ik beschreef.

Oh, en mijn haar is er af. Er vielen grote plukken uit, dus dat werd wat onsmakelijk. Voel me daardoor extra ziek.


(as dictated by Fret, and posted by someone else)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wens je een rustige nacht met niet al te vervelende koortsdromen, prinses.

Anoniem zei

Welterusten Frederique,
Ben blij dat het vandag al weer iets beter ging! Houd vol, je doet het fantastisch!
Tot zondag!
Liefs
Ronald

Anoniem zei

Ey Fredje....

mis je gwoon op t werk... Hetis ook allemaal erg zuur om te lezen waar je nu doorheen moet, laat staan het mee te maken :s
Hier niet veel boeiends gebeurd, kom gauw naar je toe

Kisses Mar

Unknown zei

He fret,
Wat naar van je haar.
Ookal voelt het met een leeg hoofd niet zo, je bent en blijft de prinsesselijke frederique die we kennen.
Ik leef mee en weet dat je haar terug groeit. Ookal duurt het nog zo lang, al jouw liefhebbenden zijn en blijven bij je!
Heel veel sterkte, liefs, en een knuffel!

Edward

Anoniem zei

Hee Fred,

Zijn zwaar onder de indruk van al jouw verhalen en we leven hier in N'dijk erg met je mee.
Je ondergaat het moedig en we bewonderen je kracht en de humor waarmee je toch je verhalen weet te dicteren/schrijven!
Hou vol, vanaf nu moet het toch alleen maar beter kunnen gaan?!
Dikke kus van ons beide
Annella en Mark

Anoniem zei

Lief zusje,

Wat akelig dat je nog zoveel braak-napijn hebt, hopelijk is die morgen wat gezakt... Ik was blij dat je weer kon zien, praten, slapen en een beschuitje kon eten vandaag!
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben om de knikkers weer terug in de laatjes (van de "100 days survival advent calender") te doen. Maar goed, de knikkers waren ook meer een tijdelijke oplossing en ik wil bij deze dan ook graag alle blog-lezers vragen om, als ze op bezoek komen, het leuk vinden om iets kleins in 1 van de laatjes (lucifersdoosjes, +/-formaat van een pinpas) te doen.
Dag zusje, hopelijk zakt ook de koorts snel weer en worden je dromen wat minder bizar...(of geven ze je stiekem ook "magic m........s"?). Medicines, ofcourse...
xxx Ang

Anoniem zei

Toch met het toestenbord gaan zitten vandaag om je een berichtje te zenden. Vele zinnen heb ik weer gewist en opnieuw erop gezet. Nadenkend over alle muizenissen waar men zich druk over kan maken. En de de juiste woorden zoekend voor jou. Is er een spreuk van de dag is er een beroemde uitspraak of een filmpje wat je een beetje zal doen lachen wellicht dat deze een beetje helpt http://www.youtube.com/watch?v=kYypEW94GyU De muziek is vreselijk :) xxC

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Ik ben blij dat je vandaag weer in staat was om zelf je blog te schrijven.
Wat naar dat het moment nu is gekomen waar je al tegenop zag.
Meisje, het komt weer terug, hou dat in gedachten !!!

Sterkte !!!

Liefs xx Patricia

Anoniem zei

Ook last van witte mannetjes door elkaar rennend in een zwarte kamer!

Jij heel klein en de rest heel groot, alles negeerd je omdat je zo klein bent!

Rennen omdat alle bureau artikelen achter je aan zitten met van die tekenfilm gezichtjes, scary lachend!

Dat droom ik als ik ziek ben, altijd een van die drie dingen. soms meerdere!
Je klonk echt naar vandaag, laten we er vanuit gaan dat het werkt dan!
Ik weet niet wanneer je dit leest mischine heb ik je dan al weer gesproken ik hoop het en ook dat je dan weer iets beter bent!
Hou je taai!

Kusxx