zondag 19 augustus 2007

There and back again

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
(nee, geen Pantoprazol, die waren ze vergeten)

Ik was vannacht volslagen gedesoriënteerd; half in slaap was ik ervan overtuigd dat ik nog in het ziekenhuis was. Er ligt vloerbedekking in mijn slaapkamer, maar toen ik naar het toilet wilde zocht ik naar mijn klepperslippers, om niet met mijn voeten op het koude zeil van mijn ziekenhuiskamer te komen. Het was verder wel erg lekker om in een fatsoenlijk bed te liggen; zelfs met mijn schouder kon ik op mijn buik liggen - en dat is eigenlijk de enige manier waarop ik kan slapen.

De dag was verder geweldig; niets van tevoren bepaald! Goed voedsel, goede dingen gedaan, goed gedoucht :) Voor herhaling vatbaar, maar dat zit er natuurlijk weer niet in. Wraps met bonensmurrie gegeten - voor de tweede keer voor de laatste keer iets doen doet mijn voedselcreativiteit geen goed!

Nu zit ik weer hier. Met nog meer extra spullen, dus ik denk dat het tijd wordt om kamer 3 te annexeren, of wellicht de serre.

Morgen is onvermijdelijk en maakt alles onomkeerbaar; geen weg meer terug na de eerste dosis. Ik ben bang om te gaan slapen, want daarmee verspil ik zoveel tijd; tijd waarin ik kan nadenken, of dingen kan doen. Ik weet ook dat ik alles al heb gedaan wat ik kon doen en zeker al teveel heb nagedacht. Toch kan ik niet uit mijn hoofd zetten dat ik die laatste uurtjes moet benutten, de nacht moet plukken. Morgen is het immers te laat.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ey skat...

Succes deze week, ik kom Dinsdag ff langs ...

kus van Marjolein

Unknown zei

Hey Frederique, héél veel sterkte op deze eerste dag!

Groetjes,

Petra

schendstok zei

heel veel sterkte fretje.
Ik weet zeker dat je je door deze moeilijke tijden heen kan slaan.

tot snel!
Bernard

Anoniem zei

Hey Frederique, veel suc6, sterkte in kamer 3 en doe je best op deze 1e dag.

Anoniem zei

oh ja, groetjes Milan

Unknown zei

Hoi Frederique,

heel veel sterkte deze week

groet Linda (schaap)

Anoniem zei

Fretje heel veel sterkte

Ik kom snel bij je langs ik zal je eerst even bellen.
Denk veel aan je dus weet je dat we bij je zijn in gedachten we leven met je mee.


Liefs van Mariska en Rene

Anoniem zei

Lief zusje,

Sinds vanochtend denk ik al de hele dag: "Vandaag is het begonnen. Mijn dappere zusje, daar gaat ze weer..." En vervolgens loop ik een beetje doelloos door de stad, voor het eerst niet in Den Haag. Gelukkig kan ik je zo bellen en hoor ik hoe deze dag is verlopen. En ik zal je NIET vragen hoe de maaltijd was vandaag, maar je wel vertellen hoe sterk ik je vond het afgelopen weekend. Hou vast die kracht, wijffie! (effe op z'n Haags). Tot bels, x Angelien

Anoniem zei

Niet zo leuk om te reageren op iets van gister. Maar toch even heel veel dag en liefs en kussen en groeten en sterkte en lachkriebels en o ja...........Milan weet nu ook hoe hij zijn naam neer kan zetten.
Dag te gekke tante en zus

Anoniem zei

He daar, al weer wat later op de avond nog een korte tekst.

www.knitemare.org/cats/CatAndKitten.jpg

xxCarla

elly zei

hoi fretje hier granny elly
ik denk iedere dag aan je en heel veel sterkte de komende weken.
ik volg al je stukjes iedere dag

veel liefs granny elly

Anoniem zei

hé Fret,
Ik hoop dat de misselijkheid een beetje snel zakt en dat je na 01.00 uur als de zak er af kan een beetje kunt slapen. Sterkte, ik denk aan je!

Liefs
Ronald