donderdag 30 augustus 2007

Ziek, zwak, misselijk

Vandaag even geen bloedwaarden en lijstjes met medicijnen, dit post Fret dan ook niet zelf. Toen ik vanavond bij haar was kon ze alleen maar overeind komen om snel naar de wc te gaan om over te geven, al kwam daar weinig meer uit. Bonifatius is terug in modernere vorm om op die manier toch wat voedsel binnen te krijgen, de normale manier gaat even niet meer. Ik hoop dat dit zeg maar het nulpunt is, en dat ze gauw maar weer wat sterker wordt.

Aanvulling: En nou moet ik 'r ook nog gaan vertellen dat ik onze hamster net dood in z'n kooi vond. LIFE SUCKS!

Grt

Marius

5 opmerkingen:

Unknown zei

When it rains it poors.
Wat naar om te horen.
Hopelijk voel je je snel weer wat beter Fretje.
Gecondoleerd, jij en Marius, met Rubens (the giant miniature space hamster).
Ik ben in gedachte bij je en weet zeker dat het goed komt.
Immers komt er na regen zonneschijn!
En spreekwoorden zijn er niet voor niets.

*Hugs* Edward

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Doe het rustig aan, je lezers wachten geduldig op jou !
Ik kan alleen maar voor je hopen dat het vlug weer beter met je gaat !! ..we denken aan je !

Liefs xx Patries

Anoniem zei

Geen fijn verhaal, ik hoop van harte dat ze zich snel beter voelt en dat ze vervolgens snel weer even naar huis mag, zodat ze weer wat kan aansterken met echt lekker eten en jou goede zorgen Marius.

Anoniem zei

Hoi Frederique,

Heel veel sterkte, na regen komt 'r zonneschijn zegt men altijd. Ik ga 'r vanuit dat deze heel gauw gaat schijnen voor jouw.

Gr,

-Albert-

Anoniem zei

Lieve Frédérique,
met jouw haren vielen jouw stille tranen. En ze vielen ook in mijn hart.
Ben bij je, altijd en overal, want dat kan namelijk.
Als je dit kunt lezen voel je je weer een beetje beter. Maar Marius kan vanavond voorlezen en ................. je kunt hem vast dicteren vanavond.
xxxx
Mitzy