zaterdag 18 augustus 2007

Info: bij mij op bezoek

Ik krijg veel vragen over hoe het met bezoek zit, dus hierbij het volgende - ik schrijf straks nog wel wat over vandaag:

De afdeling waar ik op lig is erg afgelegen, en tijdens mijn opname mag ik daar niet van af. De zieke mensen die er liggen zijn weinig spraakzaam, en de verpleegsters hebben gewoon hun werk te doen, dus op een gegeven moment wordt alles erg saai en eentonig. Als mijn kamerdeur open gaat, ben ik blij - afleiding! - ook al is het slechts de schoonmaker of iemand die mijn temperatuur wil weten. Ik heb dus eigenlijk altijd zin in bezoek. Anders gezegd: je bent altijd welkom! Bel (mijn mobiel staat altijd aan) of mail gerust voor het adres.

Als je me nog met blond haar wil zien, is het het handigst komende week te komen, want mijn haar zal waarschijnlijk over een week beginnen uit te vallen. Over twee weken zal ik er het slechtst aan toe zijn, en dan is het misschien handig om even te bellen of je langs kan komen. Waarschijnlijk is mijn stemming ook wel af te lezen aan dit blog :)

De bezoekuren zijn als volgt:
11:00 tot 12:00 uur
14:30 tot 15:30 uur
19:00 tot 20:00 uur

Mochten die tijden niet uitkomen is het, afhankelijk van mijn lichamelijke toestand, meestal mogelijk daarin te schuiven. Het kan zijn dat er artsen hun ronde doen tijdens de bezoekuren, maar daar is helaas niets aan te veranderen.

Wat niet mag:
- kinderen onder de 14 jaar.
- bloemen of planten.
- etenswaren die niet luchtdicht zijn verpakt, die ooit uit de verpakking zijn geweest of die gekoeld bewaard moeten worden.
- overrijp fruit, fruit met een zachte schil en fruit dat niet geschild kan worden.

Uitkijken met:
- griep of verkoudheid, met name op bepaalde kritieke momenten in de kuren.

Altijd welkom:
- afzichtelijke prulletjes.
- blikjes light-frisdrank.
- posters, gadgets, frutseltjes, spelletjes

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee lieve tante
Lekker thuis JEEEAH (Het gaat nu om jou, ik ben al veel te lang thuis!)! Heb je al heel erg lang gedoucht en taarten voor je laten bakken! Als je ziek bent moet iedereen namelijk alles voor jou doen, HIHIIHI! Ik kom trouwens dindsdag langs, zorgen voor afleiding enzo!

Doeeg geniet van je weekend!

PS: Tuurlijk zorg ik vooor de spandoeken!

Anoniem zei

owkee afzichtelijke prulletjes??? Ik heb een missie... :p

Anoniem zei

Afzichtelijk en ook nog lawaai makend toch :p