zondag 2 september 2007

Fever dali

Mijn infectie duurt voort - en daarmee de koorts en de koortsdromen. Elke nacht droom ik weg bij een geweldig absurdistisch tafereel. Ondertussen hooop ik wel dat de antibiotica die ik nu krijg gaat werken en dat ik ook de voeding mag afbouwen, want die broer van Bonifatius maakt me gek met zijn irritante geratel.

De longfoto was blijkbaar in orde dus dat is wel weer goed nieuws; dat schijn namelijk de ergst mogelijke pijn op te leveren die je hier kunt hebben.

Ik had trouwens van het LUMC een lieve brief gekregen met een uitnodiging om komende woensdag langs te komen. Het zijn dan wel optimisten maar ze komen me niet realistisch over. Maandag maar bellen dus.

(as dictated by Fret, and posted by someone else)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Fred,

Wat een malleur. Even let ik niet op en dan blijkt de kuur je behoorlijk in zijn of haar macht te hebben.
Blij te zien dat je gevoel voor humor er nog altijd is.
Met alle goede gedachten die jouw richting op worden gestuurd door iedereen die jij kent, moet je weer op de been kunnen komen.

Liefs, hou vol, Nicoline

Anoniem zei

Hier een zondag heel erg zoals een zondag zijn kan. Wel goed dus. Je brengt al onze fantasie goed op hol met je koortsverhalen. We duiken in de la met 'die kleine spulletjes'. Tot morgen meis,

zus

Anoniem zei

Dag Lieve Frederiqu

We trappen een open deur in door te zeggen dat je een heel zware periode meemaakt. We begrijpen je steeds beter. Je humor geeft je het vermogen dit alles te doorstaan. We bewonderen je. We denken veel aan je.
Veel liefs uit Rijsik.

Ma en Pa van Herpen

Anoniem zei

hoi, fred

Ik kreeg dit bericht van jou ,ben me kapot geschrokken ,Wens je in ieder geval heel veel sterkte en zal aan je denken zal geregeld wat mailen naar je .
hopelijk weet je nog wie ik ben ,
we hebben samen voor tele2 gewerkt
en heb je zelfs gestumileerd om voor vloermanager te worden
Nou meid heelveel sterkte en tot mailens