woensdag 26 september 2007

Water

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Vandaag weer eens echt buiten geweest - met hoofddeksel, want het was gruwelijk koud. En vochtig, hoewel regen een stuk minder vervelend is als je haar niet nat kan worden; alweer zo'n geweldig geluk bij een ongeluk. Eruit zien als een zielig ziek meisje heeft overigens nog meer voordelen: een daadkrachtige beveiligingsbeambte veroverde eigenhandig een zitplaats voor mij in een overvolle tram. Mag vast niet trouwens van de dokter, in de tram zitten, maar je kan ook niet altijd braaf zijn. Nou ja, het kan wel, maar ik zou er een punthoofd van krijgen. Het is zo fijn om soms de regels een beetje te buigen. In het ziekenhuis kan dat helemaal niet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen Fretje,

Was goed gister hè?....Wat kan je toch ook grappig zijn. Hilarisch!!Was een goeie zet...ons plaatsje veroverd in de tram en de 'chique' taart was verrukkelijk. Was een goeie zet van ons. Hopelijk genoten?.

Tot later. Houd je taai.
Ik hou heel veel van je.

xxx, Zoen, Mar

Anoniem zei

Dag meis, jouw blogpagina opent zo heerlijk snel, zelfs op mijn werk waar alles (maar dan ook alles en alles en alles, ho ho ho, ik draaf door)zo verschrikkelijk langzaam is. Je leest het goed: IK ERGER ME, kan ik ook hoor. Veel liefs en tot zaterdag,

Mitzy

Anoniem zei

Goedemorgen lieve fredje,

Goed dat er toch nog mensen zijn met een beetje fatsoen. Ik hoop dat je jezelf een beetje red. Ik schrijft snel weer. Ik denk hier aan je.

XXX Natasja