zondag 16 september 2007

Minder ver kijken

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
1 x Neupogen 30
3 x Amoxicilline 750 mg



Het gaat wel goed, eigenlijk. De moeheid valt mee, maar ik doe natuurlijk nog niet zoveel :) Elk wakend moment realiseer ik me dat ik thuis ben en niet in het ziekenhuis, en dat scheelt een heel stuk. Vervelend is wel dat alle kleine ongemakken een deel uitmaken van het grote geheel en daarom zoveel erger lijken. Zo vervel ik bijvoorbeeld ongelooflijk, zoveel dat ik niet snap dat ik überhaupt nog een huid heb. Ik maak me er drukker om, omdat ik weet dat het door de chemo komt, maar ook omdat het weer het zoveelste is. En als het straks weg is, komt het bij de volgende kuur wel weer terug.

Chemokuren zijn zo tegen-logisch - straks ben ik weer beter, zodat ze me dan weer ziek kunnen maken. En dan nog een keer. Ik zie er nu al tegenop om strak weer terug te gaan, maar ik weet ook dat ik nu beter blij kan zijn met wat ik heb - vrijheid, thuis zijn. Och.

Het beenprikken ging wat beter vandaag, alleen hield mijn hand niet op met trillen. Ik snap ook echt niet waarom me dit zo tegenstaat; ik heb nou al twee keer ondervonden dat zelfs als ik de naald hanteer, ik er bijna niets van voel. Je doet er niks aan :)

Morgen moet ik voor controle naar het ziekenhuis. Gelukkig hoef ik niet naar de polikliniek met al die besmettingshaarden, maar word ik direct geholpen op het secretariaat. Verschil moet er zijn!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen meis, hopelijk weer beter geslapen in dat zo eigen bed. Hier is het nog rustig, nog heel even, over een half uur eerste therapie. Jij nu ws. bezig met voorbereidingen om naar het ziekenhuis te gaan. De groeten aan dokter S. en ik hoor het straks wel.

Mitzy

Anoniem zei

Goeiemorgen lieve zus,

Wat ben je toch grappig, slim en dapper en wat ben ik dankbaar vorro je mooie blog. Hopelijk een beetje goed kunnen slapen?. Ik hoop je morgen te zien, maar bel je nog vanmiddag.
Vandaag met Miekemeis en dat is vast fijn samen.Hier aan het werk (bah, aarghh...)met klanten, met zo lijkt het -voor hen- reeeeeeeselijke problemen, maar zó onbelangrijk als ik alleen maar aan jou denk.Zeurpieten zijn het !!Kan je van jou niet zeggen.

Dag schatje, houd je zo taai mogelijk hè?

xxx, Marianne

Anoniem zei

Goeiemorgen lieve zus,

Wat ben je toch grappig, slim en dapper en wat ben ik dankbaar vorro je mooie blog. Hopelijk een beetje goed kunnen slapen?. Ik hoop je morgen te zien, maar bel je nog vanmiddag.
Vandaag met Miekemeis en dat is vast fijn samen.Hier aan het werk (bah, aarghh...)met klanten, met zo lijkt het -voor hen- vreeeeeeeselijke problemen, maar zó onbelangrijk als ik alleen maar aan jou denk.Zeurpieten zijn het !!Kan je van jou niet zeggen.

Dag schatje, houd je zo taai mogelijk hè?

xxx, Marianne