donderdag 6 september 2007

Onk Onk Onk

Bloedwaarden:
Rood: 5.1
Wit: 0.2
Plaatjes: 30

Helaas nog steeds geen stijging van witte bloedcellen, en vannacht ook nog niet voldoende daling van mijn temperatuur -vanmiddag trouwens wel - dus alles gaat zijn gangetje. Voel me echter best aardig. De dokters geloven daar natuurlijk helemaal niets van, dus om hen te plezieren heb ik een heuse CT-scan ondergaan; alsof je je kop in een centrifuge stopt, maar ik ben weer een ervaring rijker.

Ik schrok me dan ook het schompus toen 2 artsen vanmiddag aan mijn bed verschenen. Ze hebben gevoel voor drama maar descan was in orde, dus we gaan gewoon door met de antibiotica.

(as dictated by Fret, and posted by someone else)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé moppie met je koppie (in de centrifuge), wat wilden ze onderzoeken middels ct? Ja gek is dat hè in zo'n tunnel liggen. Op en af met temp, nog niet zo op met witte bloedlichaampjes. Ik zie je vanmiddag wie weet als ik het zo lees redelijk 'op'.

kus,
Mitzy

Unknown zei

Hoi fred

ben blij dat het naar omstandigheden wat beter gaat

leon10