woensdag 12 september 2007

Einde in zicht?

Bloedwaarden:
Wit: 0.4

Medicijnen:

1 x Pantoprazol
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
2 x Rulide 150 mg
3 x Fortum 2 gr IV
2 x Vancomycine 1 gr IV
1 x Neupogen 30
1 x Oxazepam 25 mg
1 x Paracetamol 1 gr

Andere zaken:
Hartfilmpje

Dokter B. had geen goed nieuws voor me vanochtend; mijn bloed was niet noemenswaardig gestegen en naar huis zou er de komende tijd niet inzitten - ik weer behoorlijk aan het balen natuurlijk. 's Middags echter kwam dokter S. langs, die leek te begrepen dat er voor mij niet inzit, met zoveel onzekerheid afwachten. Dus kwam hij met het volgende: als ik geen koorts krijg, mag ik vrijdag naar huis!

Een einddatum weten, ook al is het niet helemaal definitief, helpt me bijzonder. Ik blijf een zenuwpees die weg wil, maar er is tenminste uitzicht op beter. Ook psychiater M. kwam langs, ook zij zag dat ik het nog steeds erg moeilijk heb - dus op haar aanraden heb ik een vrij hoge dosis Oxazepam genomen. Ik word er vooral erg suffig van, dit stukje typen kost extreem veel moeite.

En toen kreeg ik vanavond ook nog eens pijn aan mijn borst, rond mijn borstbeen en op dezelfde hoogte op mijn rug. Er is gelijk een hartfilmpje gemaakt, en er kwam een nachtdokter. Alles leek prima met hart en longen, dus kreeg ik paracetamol voorgeschreven. De pijn is nu weggezakt.

Morgen schrijf ik meer, want ik kan niet meer overeind zitten. Morgen ook weer plaatje. Nou ja, nog één ding: vanmiddag kreeg ik weer een gevulde artisjok, maar deze was walgelijk. Jammer :(

7 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Puk logeert bij Oma10. Ik zit in de woonkamer en Ingrid staat in de gang. "Ik hoor iets," Ingrid luistert aandachtig "voetstappen" en ze kijkt naar de....

Lees verder op www.arnoudscheer.nl

Anoniem zei

Raindrops on kittens and withering flowers
Thorns in my mittens and sulking for hours
Misschief by moonlight and all that it brings
These are a few of my favourite things....

;) x

Anoniem zei

Gelukkig hartje en longen oké, want dat was weer even schrikken gister aan de foon. Ga er van uit je morgen naar huis te brengen, maar sowieso ben ik er natuurlijk, steeds, weer,..........dag prinsesje.

Mitzy

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Wat fijn als je morgen lekker even naar je eigen stekkie !
Ik wens je toe dat je je dan ook iets beter voelt zodat je optimaal van het "thuis zijn" kunt genieten !
Ik gun het je zo..

Liefs x Patries

Anoniem zei

Lieve Fredrique,

Wat maak je veel mee. We zijn erg onder de indruk wat er allemaal met je gebeurd. Je bent erg sterk, het is toch boven menselijk kunnen wat jij moet doorstaan. Je benmt steeds in onze gedachten en willen het komend weekend, waar je ook bent op bezoek komen.
Probeer het positieve vast te houden.
MA en pa van herpen

Anoniem zei

Mooi dat je naar huis mag. Dat zal een hele verhuizing worden. Heb het naar je zin daar in je eigen huisje.

Liefs Milan