dinsdag 4 september 2007

Nu ook met opsmuk

Ik weet dat de naam van mijn infuuspaal nog niet bekend is, maar wat ik ook niet wist is dat ze er ook nog opzetstukjes voor maken. Zuster H. kwam vanochtend binnen met een kwaadaardig ogend exemplaar - zei dat mijn kalium te laag was. terwijl ze het gevaarte - nog een pomp met nog een kraantje - aan mijn infuuspaal begon te schroeven kon ik nog net met een piepstem uitbrengen dat mijn vorige kaliumtekort met pillen was opgelost. Zuster H. zou vragen of dat ook mocht. En ja dat was geen probleem - alsof ze aan het testen zijn hoe alert ik nog ben.

De koorts blijft maar voortduren maar er is geen reden voor zorgen. Ze hebben voor de zekerheid wel weer een longfoto gemaakt. Ik schijn niet heel ziek te zijn voor iemand met zo'n hoge koorts; maar dat zal de aard van de bacterie wel zijn: Geen loopneus of keelpijn ofzo.

En dokter K. is terug van vakantie woei!

(as dictated by Fret, and posted by someone else)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo , lieve meid

vind je een grote kanjer ,want je bent je humor niet verloren .ondanks wat je nu moet meemaken je krijgt van mijn een hele dikke knuffel .helaas zit ik te ver weg om je te kunnen bezoeken .van daar dat ik jou mail maar denk elke dag aan je en zie ook want ik heb de foto nog van onze polderstepsafarizal het adres even vragen dan kan ik eens wat sturen hopelijk kan je vanavond lekker slapen
xxxxxx groetjes karin

Anoniem zei

Hoi Fred,

Ha, ik ben weer trots op je. Ondanks alles kom je voor jezelf op! Ga zo door en je zult appels eten, oeps, dat doe je al.

Groetjes, Nicoline

Debby zei

Hoi Frederique,

De 1e is onderweg hoor ;-)
Je bent gewaarschuwd!

CU!
Debby

Anoniem zei

Braaf op het werk doe ik mijn ding. Je weet wel daar waar ik je gister over vertelde. En jij doet jouw ding en hoe! Mijn GROTE GEWELDIGE LIEVE DAPPERE SLIMME GRAPPIGE MOOIE LIIIIIIIIEEEEEEEEEVE ZUS.

Mitzy

Anoniem zei

Hey Fred,

wat goed dat je zo alert blijft, het blijkt maar weer dat dat nodig is!
wat denk je trouwens van Servatius (een van de andere ijsheiligen) als naam voor je infuuspaal?!

Liefs, Annella

Marius zei

Ik ga er van uit dat je de poll ook al ontdekt hebt zusje?