maandag 3 september 2007

Beetje appelig

Zit ik klaar om net zoals de afgelopen dagen het dictaat op te nemen (voor een ieder die dat niet door had, de blogs van vrijdag, zaterdag en zondag heeft Fret aan me gedicteerd, waarna ik ze gepost heb) komt er weer een kokhalsaanval. :|

Dus vanavond geen grappig geschreven verhaaltje, maar weer wat droge dingetjes van ondergetekende. De koorts houdt nog aan, dit kan nog een dag of 2 zo duren. Het gaat een beetje met vlagen momenteel. Vanmiddag is er wel via de normale weg een appeltje geconsumeerd, welke niet retour gekomen is. Fret draait dus een beetje op een appeldieet, met de appelmoes, appelsap en dan nu een echte appel.

En we hebben een nieuwe pol, hoe heet de broer van Bonifatius?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ja,
appels zitten boordevol ijzer, net als spinazie;

Ik was als kind best onder de indruk van die Olijfjes-knuffelende-spinazie-etende-spierbal; nu is het dus duidelijk tijd voor Fred-de-appel-etende-krachtpatser...

ik zie een overeenkomst in partners...

(sorry Marius) ;-)

Een dikke kiem-vrije-knuffel!!!

Anoniem zei

Dag meidje,jammer dat de dromenvanger niet werkte..........hoewel: onverwachte kanten van jou komen naar boven, hoe groot is een fantasievol brein! Slaap zoet en spannend.

Anoniem zei

Als dit eetpatroon zich nou verder uitbreidt naar verse 'appel'taart.. dan valt er bijna niet meer te klagen..

Nee, Frederique.. ik hoop dat je binnenkort echt weer eens kunt genieten van een normale/gezonde/warme/hartige avondmaaltijd.

TAKE CARE !!

Liefs xx Patricia

Anoniem zei

Hoi Frederique,

diep verzonken in de stukken tekst die staan op je "blog" (wist hiervoor niet eens wat dit was) zijn er aardig wat minuutjes voorbij gegaan. Ik ben niet zo'n computerheld maar ook ik wens je veel sterkte de komende periode.

Emile Hippe

Anoniem zei

Lief zusje,

In plaats van een telefoontje vanavond ('t is je waarschijnlijk nog te vermoeiend, een gesprek...), weer even een tekstje hier. Na weer twee dagen aan het werk te zijn geweest, waar niks gaat zoals het gaan moet, ben ik blij dat ik weer naar je toe kan rijden morgenochtend! Wie weet schiet me onderweg een naam te binnen voor Bonifatius' broer... (de broer die er eigenlijk niet had mogen zijn...Aaaiiii)
Dag lieverd, de appel staat nu nr. 1 op mijn fruitverlanglijstje!!!!
Kus x