zondag 2 september 2007

Van bacteriën en magen

De bacterie die in mij zo huishoudt is nu bekend; met een beetje geluk pakken de nieuwe antibiotica de bacterie sterk maar doeltreffend aan.

En dan voedsel. Enthousiast geworden door de klaarblijkelijk acceptabele consumptie van appelmoes wou ik vanmiddag een groot gebaar maken - en bestelde een potje Nutrilink (zo veel mogelijk voedingsstoffen in een zo klein mogelijk potje). Er stond aardbeiensmaak op de verpakking maar het smaakte precies zoals geurpennen ruiken. Halverwege het pakje besloot mijn maag dat dit geen voedsel kan zijn en stuurde het geheel retour. verdere zoenoffers tussen mij en mijn maag hebben verder nog niets opgeleverd.

(as dictated by Fret, and posted by someone else)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Fred,

ben een beetje vroeg wakker vandaag en dacht meteen aan je. dus meteen maar even checken hoe het nu met je gaat.
hopelijk smaakt het eten vandaag weer wat beter!
veel sterkte,
liefs, mark en annella

Unknown zei

Hoi Fred,

Hopelijk gaat het vandaag al wat beter.
Ik ben blij dat ik vrijdag langs ben geweest.
Ik hoop snel weer te kunnen.
Hou je sterk.

Leon10

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Meer dan je uiterste best kun je niet doen! We bewonderen je doorzettingsvermogen!

Dikke Cyberknuffel van de kiezels uit Afferden

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Hetty en ik hopen dat het snel beter met je gaat.
We zijn vrijdagochtend bij je langs geweest maar dat koste je even teveel kracht, daardoor was het kort maar krachtig.We hopen dat je onze bloemen leuk vind en daarbij ook te weten dat deze bloemen natuurlijk nooit uitgebloeit zijn en daarbij onze boodschap is dat iedere als je ze ziet dat denken we aan je.


We komen snel weer een keer bij je langs.

We wensen voor jou heel veel kracht toe en hopen voor jou dat je je verjaardag thuis kan vieren.

Dikke kus en heeeel veel liefs van
Hetty en Mariska.

Anoniem zei

hallo fred

hpopelijk smaakt het eten vandaag beter
zoals je weet ben ik verhuisd naar tilburg ,maar ik zal elke dag aan je denken groetjes en veel sterkte Karin

Anoniem zei

Hoi hoi kleine krachtpatser, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen laten glimlachen om weer van die bizare cats op de meest wagelijke muziek die je maar kunt bedenken. Laten we ervan uit gaan dat de antibiotica zijn werk gaat en je je daarom weer een beetje beter gaat voelen.
xxC

Anoniem zei

Heej lieve prinses,

Dat ik je morgenavond (dinsdag de 4e) weer even kom lastig vallen met mijn gebrabbel, aan je denk en ik binnenkort een eigen headset krijg!

Succes met fop-aardbeien; ik snap je maag, maar ik vind dat deze nu zijn punt wel heeft gemaakt en gewoon weer lief voor je moet zijn!

hele dikke zoen!!
(lekker kiem-vrij zo over de digi-highway!)

Anoniem zei

Ik begrijp niet zogoed dat de makers van Nutrilink een onnatuurlijk gezond iets in elkaar weten te flanselen maar het niet voor elkaar krijgen om op z'n minst je smaakpupillen te overtuigen van het feit dat het eetbaar is (over je maag nog maar te zwijgen).
Meis, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.

Liefs xx Patries