zaterdag 8 september 2007

Heb je haar ook weer

Bloedwaarden:
Wit: 0.3

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
2 x Rulide 150 mg
2 x Diclofenac
3 x Kalium 600 mg
2 x Fortum 2 gr IV
1 x Gentamicine IV
2 x Vancomycine 1 gr IV

Eindelijk weer in staat zelf een verhaaltje te typen :) Probleem was de laatste dagen vooral dat ik me 's ochtends wel redelijk voelde, maar 's avonds weer instortte - met elke keer weer koorts. Wellicht is het vanavond anders.

Ik ben blij dat ik Servatius nu heb in kunnen ruilen voor een beduidend minder luidruchtig exemplaar - die Pancratius is gedoopt - maar het wegwerken van al dat voedsel valt me zwaar. Het opeten zelf duurt al tussen een half uur en een uur en voordat het eenmaal een beetje verteerd is, wordt de volgende maaltijd alweer geserveerd.

Er was gelukkig wat mis gegaan met ochtend- en middagsnack, maar mijn avondsnack heb ik net achter de kiezen: kaas-op-een-stokje. Ja, dat bestaat, en ja, het ziet er net zo vies uit als je denkt. Het stokje is zo'n papieren lollystokje en de kaas lilt en trilt onsmakelijk - is ook niet sterk genoeg om zichzelf te dragen dus eet je dit culinaire hoogstandje als een haring. Dat de uitvinder van dit wonderproduct een opmerkelijk man moet zijn, lijkt me duidelijk. Hij heeft het onmogelijke voor elkaar gekregen: hij heeft me doen kokhalzen van kaas.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze is d'r weer...
Wij (nouja, ik dus, de mannen lopen over het hockeyveld) doen even een vreugdedansje! Ik zie je denken: eerst NLP, daarna hardop in zichzelf mompelen en nu dit weer...
Ach, sommige genen heb je nu eenmaal niet in de hand.
Hee zusje, tot straks, wat fijn dat je weer on line bent!
xxx

Anoniem zei

Hoi Fret,
Goed te horen dat het nu wat beter met je gaat. Ik hoop dat de ochtend- en de middagsnacks beter waren. Die kaaslollies lijken me echt walgelijk. (Mijn zieke geest begint nu allemaal andere ranzige dingen te bedenken die je op stokjes kan doen. Daar wordt ik niet vrolijk van. Moet jij dus ook maar niet doen)
Groetjes Jorrit

Anoniem zei

Hoi Frederique,

Wat fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent. Dat klinkt wel een beetje gek om het zo te noemen.. want wat is 'opgeknapt' in deze situatie.
Ik zou me absoluut niet aan die zweterige, kleffe neplolly hebben gewaagd. Jasses, wat kunnen ze je daar voorschotelen, hé !

Good luck !!

Liefs xx Patries