zondag 30 september 2007

Soms vliegt het

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Vandaag vooral moe en wat snotterig. Ik heb geen koorts, voor zover ik weet, en ik hoop ook heel erg dat dat niet gaat komen; het lijkt me vreselijk om voortijdig met een flauw flutgriepje terug te moeten naar het ziekenhuis. Dat komt allemaal sowieso weer te dichtbij. Ook al weet ik niet wanneer ik opgenomen word, toch heb ik het idee dat dagen opeens stiekem snel voorbij gaan. Niet dat het echt uitmaakt, want elk moment is te vroeg voor een opname :)

Weinig inspiratie verder, want moe.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve schat, sterkte, rust uit en hopelijk blijft het bij alleen wat snot. Bel alsjeblieft als ik iets kan doen.
Dag zus.

Anoniem zei

leuk is idd anders, ik was ook erg snotterig een paar dagen geleden, wat ik heb gedaan is een ui doormidden gesneden en bij m'n bed gelegd en de volgende dag was ik niet meer snotterig :p
Whahaha tis maar een tip maar wie weet werkt het ook bij jou (en ik was BEHOORLIJK snotterig... zucht... ) dikke kus Mar

Anoniem zei

Hee lief zusje,

Volgens mij zit half Nederland in een 'herfstdepressie', het gesnotter, het moe zijn en de koppijnen vliegen me hier (op 't werk) om de oren! Ook ik verlang alweer naar de zomer, vooral hier in mijn koude werkhok.
Sterkte maar weer en hopelijk tot woensdag,
Kus,
x

Anoniem zei

hey Frederique,
Niet ziek worden hoor.
Sterkte en tot morgen !
Dat wat onze zus hierboven beschrijft over depressies en gesnotter heeft mijn omgeving gelukkig nog niet bereikt, dus ik probeer morgen "kiemvrij"langs te komen.

Nou sterkte en tot morgen!
Ronald

Anoniem zei

He daar klein snottertje, eindelijk daar ben ik weer. Tjonge dat heeft wat voeten in de aarde gehad om te zorgen dat we weer beeld en geluid hebben gelukkig dat we een leverancier Siemens hebben gevonden. Voor ons geldt echt, zijn ze gek geworden daar bij de fijne Mediamarkt. Oke genoeg geneuzel over de simpele dingen van het leven. Je begrijpt ik heb wat schade in te halen voor mijn excuusloze niet aanwezigheid. Er is weer veel gebeurt zo bij je heb ik gelezen. Je weet zussie houdt ons op de hoogte dus er is geen dag geweest dat we niet even over je hebben zitten beppen. Ik hoop dat je ondanks de kleine snotlapjes toch van het thuis zijn kan en mag genieten. Ik ben er morgen weer want ik wil wel dat iedereen nog even een berichtje voor je kan achterlaten :) Veel knuffels Carla xx Tot morgen

Anoniem zei

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht wat vreemde associaties had bij het 'snot' en 'soms vliegt het'.
Gelukkig verduidelijkte de rest van je verslag een hoop..

Ik zie dat er weer meer reacties op je blog staan.. fijn :)
Ik heb je afgelopen donderdag, in mijn anekdote, wel verslag gedaan over het 'niet vergeten zijn', maar dit is overtuigender !

Hou je taai !!

Liefs xx Patries