zondag 9 september 2007

Despite all my rage

Bloedwaarden:
Rood: 5.5
Wit: 0.3

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
2 x Rulide 150 mg
2 x Diclofenac
2 x Fortum 2 gr IV
1 x Gentamicine IV
2 x Vancomycine 1 gr IV



Ik voel me opgesloten; ik moet gewoon naar huis. Dat gevoel is zo sterk dat ik aan bijna niets anders meer kan denken. Weinig functioneel - ik kan sowieso pas naar huis als mijn witte bloedcellen gestegen zijn tot minstens 1.0 - maar het verlangen wordt er niet minder om.

Er is ook weer een nieuwe gruwel opgedoken uit het rariteitenkabinet van vreselijk voedsel: Ensini heet het martelspul en het werd door de diëtiste gepresenteerd als een 'lichte drank met multivruchtensmaak'. Dat is het niet. Het is een dikke, stroperige vloeistof-achtige substantie in een flesje, knalgeel, met de smaak van chemicaliën en erg veel suiker. En het ligt natuurlijk ook nog eens erg zwaar op de maag. Bèh.

Ik wil naar huis.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé lieve zus, ik weet het! En ik ga je weer niet beloven te ontvoeren vanmiddag. Stomme Mitzy! Nou misschien kan ik iets anders leuks doen, dat dansje eindelijk.........
Tot straks,

Mitzy

Anoniem zei

Pfff... ik hoop dat je echt snel naar huis kan, lekker eten in elk geval haha...
Goed man, ik kon wel kaas aan een prikkertje maar kaas aan een stokje die je eet zoals een hagenees zijn haring eet... YUK!!!
P.S. groeten van Rachid

Anoniem zei

hé fred,
alweer zo iets onsmakelijks, wt een kwelgeesten daar.
Heb je nog overwogen om een grote kaasbol onder je lakens te leggen (vraag je lekker veel plakken en kaasstokje) en 'm dan stiekum te smeren?
Werkt wellicht iets beter dan die éne boterham met kaas waarin pancratius dan verwoede pogingen doet om er iets in te pompen.

Hé lieve zus, tot snel weer!