vrijdag 7 september 2007

Feest!

Na lang zeuren, overleggen een heleboel beloften mag morgen de voeding er dan toch eindelijk af. Om mijn calorie- en eiwitinname te bevorderen heeft de diƫtiste allemaal fijne, extra snacks besteld, dus dat wordt smullen morgen...

Mijn temperatuur was vanochtend ook eindelijk weer goed; nu maar hopen dat het ook vanavond een beetje laag blijft, want daar ligt het grootste probleem. Ik voel me sowieso een stuk beter.

(as dictated by Fret, and posted by someone else)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat geweldig om te horen dat het wat beter met je gaat.....

Bereid je maar voor op de lekkere Jelly Belly's.

Cyber knuf uit de States van de kiezels

Anoniem zei

Nou, lief zusje, ben benieuwd of de snacks zijn bevallen...
De blokjes kaas met vlaggetjes zien er al lekker uit...mmmm...krijg er zelf zin in!
Nog wat leuks tegengekomen in het mini-ladenkastje?
Dikke kus en tot morgen (zondag!
X Ang & de 'boyzzzzzzz'

Anoniem zei

Hopelijk is Servatius (ik had toch niet op 'm gestemd) nu je kamer uit...