vrijdag 21 september 2007

Een deksel

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Het is buiten soms al behoorlijk koud, en met mijn glimmend kale schedel verlies ik behoorlijk wat warmte. Er moest dus een hoofddeksel komen. In de winkel bleek helaas dat de hoedenmode dit seizoen vooral uit petten met klep en charmante baretten te bestaan. Een pet met een klep gaat me te ver, en een baret op een kaal hoofd oogt erg jaren tachtig. Het duurde dus even voor ik een zwart breisel had gevonden waarmee ik wel naar buiten durf.

Ik voel me afschuwelijk met mijn kale hoofd, maar op de één of andere manier heb ik er ook moeite mee het te bedekken. Alsof ik dan de waarheid niet onder ogen zou durven zien, terwijl ik aan de andere kant niets liever zou willen dan vergeten dat ik geen haar heb. Ik kan ook nooit eens simpel over dingen nadenken :)

Even geen medicijnen meer hoeven slikken is trouwens fantastisch - ik zou er zomaar aan kunnen wennen.

5 opmerkingen:

Kayleigh zei

Een prachtige blog... Het doet me denken aan Kluun.

Groetjes

Anoniem zei

Lief (vooruit dan maar) zusje,
Helemaal geen medicijnen...wat moet het heerlijk zijn geweest om die woorden in te typen!
Kom maar op gezonde, witte bloedcellen, vermenigvuldig u!
Ik breng met alle liefde een paar hoofddeksels mee woensdag, heb vast nog wel wat exemplaren zonder klep...
Trusten, liefs,x

Anoniem zei

Hi lieve Fret,

Gaat toch best?..die hoge hoed? Ietwat chic!?.Wen er maar heerlijk aan zonder medicijnen, of het nou van korte duur is of niet.

Hoop dat je nog de heerlijke frambozenpudding hebt kunnen krijgen. Zie je gauw schatje.

Dikke pakkerd, Mar

Anoniem zei

Vraag gewoon aan iedereen een hoed, muts of weet ik veel...
Zit vast wel wat leuks tussen dan. kom binnenkort ff langs bij je, misschien scoor ik nog wel een gek hoedje... greetz Mar

Anoniem zei

Je moet gewoon aan iedereen een hoed of muts ofzo vragen, zit vast wel wat leuks tussen.
Misschien kom ik ook nog wel wat leuks tegen...
:p