zaterdag 29 september 2007

Naar boven

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Ik heb natuurlijk al een keer leukemie gehad, dus logischerwijs zou je verwachten dat ik weet wat er allemaal bij ziek zijn komt kijken. Voor een deel klopt dat ook wel; ik weet dat ik weinig weerstand heb en wat ik daardoor moet laten, ik wist ook dat mijn haar uit zou vallen en dat ik daarom een hoofddeksel moest hebben en ik weet ook dat ik sowieso erg moe ben en op onvoorspelbare momenten nog veel vermoeider ben. Ik ben ook veel vervelende dingen vergeten. Zo was ik in het geheel niet voorbereid op de lift - de lift in ziekenhuizen, warenhuizen en kledingmagazijnen. Trappen lopen gaat niet zo goed (en niet zo snel) en als je toch boven moet zijn, is een lift een goede keuze. Het nadeel van een lift is dat er meer mensen in kunnen. Enge mensen, die je op roltrap of trap nooit tegenkomt. Mensen die heel graag aan iedereen willen vertellen dat ze erg veel fietsen, maar geen trappen kunnen lopen, of hele oude mensen die graag meedelen dat traplopen er niet meer inzit. Vals loeren ze dan mijn kant op om te zien waarom ik niet gewoon de trap neem. Het zal wel weer allemaal in mijn hoofd zitten :)

De trap af gaat gelukkig best redelijk.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het 'valse' zit inderdaad vast in je hoofd. Het 'loeren' doen ze, maar volgens mijn interpretatie vooral om bevestiging te krijgen voor hun woorden, dat ze namelijk echt echt zielig, oud, krakkemikkig zijn, maar gelukig zijn er van die lieve mensen die hen dan glimlachend toeknikken. Jaaaaaaaaa, die bestaan. Geniet van je huis zonder lift op een zondag in de herfst.

Anoniem zei

Hi..wat ben je toch ook een lekker pittige zus hè?. Laat (sommige) loeders maar lekker loeren.
Ik zie je morgen heel efkes met...Joeltje.

Hou van je,
Marretjex