maandag 1 oktober 2007

Moed of manie

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Ik jojo. Vanmiddag dacht ik: "Laat maar komen dat ziekenhuis, 't is nog maar twee keer een maand, daar fietsen wij zo wel doorheen!" - ik voelde me even heel dapper. Mouw-opstroperig dapper zelfs. Ik was in staat naar het ziekenhuis te stampen, her en der zieke mensen uit grote kamers te schoppen, mij met al mijn prullaria te installeren en eigenhandig de lijn in mijn schouder te frotsen. Gelukkig zakte dat gevoel snel weer, want erg gezond kan dat niet zijn :)

Nu heb ik vooral geen zin. Geen zin in gedoe, voornamelijk. Ik ben het aanhikken tegen wat er komen gaat ook meer dan beu. Wat dat betreft kan het maar beter snel weer doorgaan, maar daar heb ik dan weer geen zin in, natuurlijk. Tsk.

Morgen weer controle, erg benieuwd ben ik niet. We zien het wel weer - of horen eerder, want zo vroeg gaan mijn ogen nou eenmaal niet open.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Frédérique, natuurlijk weer even lezen, gauw voor de eerste therapie, observatiegroep zo meteen. Leuk maar ook mijn hoofd doet mee in de snotgolf, snot verpakt als kleine mesjes geloof ik. Succes zo meteen (half uurtje). Ik bel later.

Mitzy

Anoniem zei

Ik hoop dat het allemaal niet te lang wachten weer word voor je in het ziekenhuis.
En ook dat je bericht krijgt waar je wat meer aan hebt want het afwachten word je moedeloos van op den duur lijkt me.
Nog steeds lees ik iedere dag je blog en ook denken doe ik dus iedere dag meerdere keren.
Helemaal toen ze weer geporbeerd hebben hier op het werk om Tele2 Zakelijk!!!! een nieuwe poging te geven maar dan op het mobiele gebied, dan kan je wel voorstellen wat er dan allemaal door mijn hoofd vloog toen ze dat hier aankondigden.
Gelukkig was het voor heel korte duur want de zakelijke markt heeft er nog steeds geen behoefte aan het Tele2 gestalk aan de telefoon.
Dus dat was een echt opluchting.Maar ik werd extra herninnert aan onze Tele2 Zakelijk tijd, en daardoor wil ik je toch vertellen dat je nog altijd de liefste, gekste, slimste en altijd recht voor z n raap (je punt makend bij Cris hahah geweldig), altijd samen roken en Tosti's eten iedere dag, ik kan zo nog wel veel meer erbij zetten maar dan word dit stuk nog veel langer dan het al is. Kortom om dit verhaaltje af te sluiten.. Ik mis je fretje en ik bel je snel even op
Dikke Kus Mariska

Anoniem zei

Hi zuske,trek je 't nog een beetje?.

Was gezellig gisteren en het ijsje was vast lekker?.
Arme Joel met z'n 'halve ijsje'.Afzetters. Ook kleintjes hebben zo hun teleurstellingen (hihi)

Zie en bel je gauw,

x, Marrie

Anoniem zei

Hoi Fred,

het valt ook niet mee al dat wachten... op een naar vervolg en toch zal het weer moeten! hou vol en houdt moed! je kunt het, dat weet je en bedenk, er zijn heeeeel veeeeel mensen die aan je denken en met je meeleven!
dikke kus van ons beide,
Annella

Anoniem zei

Zusje,

Tot morgen...
Heel veel sterkte met de punctie!
Knuffel en ook 'big hugs' van de twee 'boyzzzzzz'...Eentje slaapt inmiddels al een tijdje, de ander kijkt naar Arsenal en ik zit al veel te lang achter de computer boven...
Heb trek in chocola...
Dag liefie

Anoniem zei

succes morgen, kus mar

Anoniem zei

Hoi Frédérique,

sinds je vriendje je blog op het forum van PM gezet heeft, lees ik mee. Nou ja, de laatste 5 weken ben ik nu zelfs in het ziekenhuis/revalidatiecentrum en heb pas nu een internetverbinding.

Ik hoop dat je morgen niet te lang moet wachten en een goed bericht krijgt. Ik denk aan je en hou de moed erin, zoveel mensen die met je mee leven en je zei het zelfs eens in het begin "dood gaan voelt anders", geloof eraan en ga door.

Groetjes

Sandra

Anoniem zei

Hoi hoi al weer laaaaaaaaaat op de avond en de oogjes moeten eigenlijk toe. Toch laat nog even achter de computer om een message achter te laten. Hier gaat alles gewoon door geneuzel over cijfers per sms. Morgen maar weer naar kijken moet je maar denken.Voor nu een kort berichtje in sms-stijl sl lk-er ik ben r mrgen wr.
Carla xx