zaterdag 27 oktober 2007

En ja, het kan nog rotter.

Het feit dat er donderdag niet in wilde paniek een arts voorbij kwam zegt dus ook nix. Gistermorgen kregen we te horen dat er ontstoken longblaasjes zijn, volgens mij is dat in normaal nederlands een longontsteking. Gistermiddag is er en bronchoscopie gedaan om te kijken wat de ontsteking veroorzaakt, een eventueel resultaat daarvan weten we natuurlijk nog niet. Het kunnen verschillende dingen zijn, in het kwalijkste geval is de ontsteking veroorzaakt door de chemo.


Fret is momenteel te zwak om uit bed te komen, graag eventuele bezoekplannen van te voren overleggen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat vreselijk allemaal om te horen. Hou julle rustig zover als dat kan! We denken allemaal aan je fretje.

Dikke kus Natasja

Anoniem zei

Lieve Fret en Marius,

Heel erg veel sterkte, beterschap en liefs toegewenst.

In gedachten zijn we legers met dappere, strijdbare en bovenal meedogenloze bloedlichaampjes naar jullie toe aan het sturen!

We denken aan jullie,
ongeloveloos veel liefs,

Andrew&Evje

Anoniem zei

Lieve Fréderique en Marius,

Mag ik jou ’n lichtje geven.
In deze donkere tijd.
Kun je weer wat zien,
heel even.
Weer wat vastigheid.

Soms kan dat gebeuren.
Als je het helemaal niet verwacht.
Dan zie je weer in kleuren.
Ook al is het nacht.

Een heel bijzondere ervaring.
Zo’n onverwacht lichtmoment.
Voor jou een openbaring.
Van iemand die je eigenlijk niet kent.

Heel veel sterkte en beterschap vanuit Belgie

SandraP

schendstok zei

Wat verschrikkelijk vervelend weer.

Edward en ik leven met jullie mee.

heel veel sterkte!
Bernard

Anoniem zei

Het klinkt alemaal inderdaad heel rot. Dan zal The Sound Of Music ook wel niet helpen. Maar als het weer zover is heb ik op mijn nieuwe drumstel kunnen oefenen.

Heel Veel liefs, Milan

Anoniem zei

Waarom nu dit erbij is het niet genoeg! Deze hindernis is oneerlijk.
Voor jullie beide veel sterke en snelle beterschap.

xxCarla

Anoniem zei

Was weer fijn om bij je te zijn.Hou zo veel van je.lieve, lieve, dappere schat.Op je werk ben je zo geliefd...alle TP'ers geven je veel sterkte.Tot overmorgen Fretje en ik hoop dat je wat kunt slapen vannacht.

xxx,
Mar

Anoniem zei

Lieve Frédérique, als ik bij je ben ben ik er gewoon en weet wel of niet woorden, dat doet er niet zo toe. Schrijven op je blog ging ook altijd vanzelf. Maar op het moment minder, wat doe ik met die woorden op de computer? Bij jou zijn is makkelijk ook al heb jij het zo moeilijk en voel ik dàt wat mogelijk is voor een ander om te voelen met je mee. Dank voor het contact als we praten en niet praten. Dank voor je vertrouwen, dank voor je zus-zijn. Dank voor dat je me pest met mijn moeder-trekjes voor jou. Ik ben het graag, helemaal, altijd, steeds, weer.
Lieve Marius, dank voor het delen, dank voor jouw contact.
Lieve zus en zwager, heel veel liefs en kussen en sterretjes en sterkte en en en ... van mij en van alle mensen die dat aan mij zeggen voor jullie.

Mitzy