zondag 28 oktober 2007

Vanmorgen was Fret aardig aanspreekbaar, haar temperatuur lag vandaag rond de 37. Dit komt waarschijnlijk door de Prednison die ze krijgt om de longontsteking af te remmen, maar is wel zo prettig voor haarzelf. Ze is nog steeds erg moe en slap, en dat zal waarschijnlijk pas overgaan als de longontsteking onder controle is.

Toen er vanmiddag antibiotica aangehangen werd, kregen we ook nog te horen dat een andere was dan ze had gekregen voor de streptokok, maar aangezien er weer een andere bacterie uit d'r bloed was gekweekt is deze noodzakelijk. Verder ligt ze nog steeds aan de beademing, ook iets wat pas weg kan als de longontsteking weg is. Morgenvroeg ga ik naar het ziekenhuis, en kijk dan dat ik even een arts te spreken kan krijgen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik wat van al jullie ellende over had kunnen nemen had ik geen seconde getwijfeld...
Man wat een toestand zeg!!! Niet te bevatten, nou voor de zoveelste keer maar weer eens sterkte van mijn kant, liefs Marjolein

Anoniem zei

Jeetje wat een ellende allemaal zeg :(
Ik hoop maar dat het uiteindelijk alle ellende waard gaat zijn en dat Fret er helemaal bovenop gaat komen. Heel veel liefs en sterkte van mijn kant!
Groetjes, Petra.

Anoniem zei

Goeiemorgen lieve Fret,

Gaat ie een beetje met je? Ik hoop zo dat je je beter voelt en duim voor je. Tot morgen...

Kussie, Mar x

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben een "schoonzusje" van Mitzy, getrouwd met Rein zijn oudste broer Rob.
Ik wens jullie heel veel sterkte.

Groetjes,
J@ne

Anoniem zei

Lieve zus, verpleging vanmiddag gesproken en jouw Marius natuurlijk vanavond. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor de longontsteking-vijand is geïdentificeerd en hopelijk heet-ie Schimmeltje of Bactie. Tot morgen, Reinoud komt ook mee.

kus, Mitzy

Anoniem zei

hoi lieve Fret,

Nogsteeds kan ik het niet bevatten, je bent zo een sterke vrouw. Hoop dat het snel allemaal een beetje beter gaat!!

Hele dikke Knuffel,

Natasja