zondag 7 oktober 2007

Ook wanhoop zit in kleine dingen

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

25 kleine en middelgrote redenen om morgen niet uit bed te komen in volslagen willekeurige volgorde:

1. Kiemarm voedsel
2. Permanent aan een lijn vast zitten
3. Niet op mijn buik kunnen slapen
4. Mensen die niet kloppen
5. Mensen die wel kloppen maar niet wachten tot ik wat zeg
6. Een datalimiet
7. Afbladderende handen en voeten
8. Niet kunnen douchen
9. Voor dag en dauw lastig gevallen worden
10. Kweekjes (alle soorten)
11. Geen lenzen kunnen dragen
12. Alleen kleren dragen waar ik in kan stappen
13. Ziekenhuiseten
14. Bedilzucht
15. Overgeven
16. Plastic matrassen
17. Pantoffels dragen
18. Tropische temperaturen
19. Antibiotica (alle soorten)
20. Het luisteren naar het gerochel van andere mensen
21. Nachtelijk piepen van infuuspompen
22. Vragen beantwoorden over lichaamsfuncties (alle soorten)
23. De geur van geurloze toiletreiniger
24. Geen uitzicht
25. Zo lang...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Redenen om je bed uit te komen :

1. Iedere dag is een stapje dichterbij je doel !
2. Je kunt anderen zo overtuigend vertellen over die prachtige soepjurken dat mensen gaan geloven dat je het meent !
3. Je kunt je voornemen een dag hard terug te roggelen !

Tja.. het is allemaal niet goed te praten. En na zo'n tijdje weer even thuis te zijn geweest, is het contrast natuurlijk erg groot.

Van mij krijg je een knuffel !!

x Patries

Anoniem zei

Hele goeie redenen!!!!!!!!!!!!!!
1 (goeie?) reden om er wel uit te komen is dat ik dan niet zo voor schut sta op parterre B, hijgend om 5 over 9 ofzo met een karretje.
Hopelijk een goeie nacht, tot morgen,

Mitzy

Anoniem zei

Lieve Frederique,

Ik wil je even sterkte wensen weer en laten weten dat ik aan je denkt!

Overigens goede redenen:D!

Ik schrijf snel weer en hou je taai

Dikke kus Natasja