dinsdag 23 oktober 2007

Wassup?

Dat het ziekenhuis niet uitblinkt in de informatieverstrekking wisten we al, maar ik begin het nu toch wel een beetje zat te worden. De verpleging die ik dan 's avonds eens vraag geeft voornamelijk zo min mogelijk antwoord, het lijkt wel alsof ze wel meer willen vertellen, maar niet mogen/durven. Een arts heb ik de hele week nog niet gesproken. Fret is zelf te ziek om uitgebreid een arts aan z'n jasje te trekken hoe het er voor staat, en krijgt dus ook maar beperkt wat te horen heb ik het idee. Morgen ga ik dus maar eens een telefoontje plegen, om te kijken of ik zo wat meer info los kan krijgen. En anders ga ik gezellig even bij de grote visite op de visite.

Vandaag hebben ze iig met hulp van paracetamol overdag de koorts naar 38 gekregen, maar vanavond was ie weer 40.4. De reden waarom ze niet meer paracetamol geven schijnt te zijn, dat ze willen kunnen zien of de antibiotica aanslaat. Dat dit wat minder leuk voor Fret is moge duidelijk zijn. Ze sterft de hele tijd van de dorst, zo erg dat ze het uitbraken van datgene wat ze drinkt gaarne voor lief neemt.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Lieverds,

We blijven aan jullie denken.....
We blijven met jullie mee leven....
We blijven positieve gedachten en energie sturen.....

Liefs van de kiezels!

Anoniem zei

Hou vol lieve Frederique !!
Jij strijder !!!

Dikke knuffel xxx Patricia

Anoniem zei

Marius,
Dank voor alle goede zorgen, ik hoop dat je morgen inderdaad een dokter te spreken krijgt. Ik laat me morgen wel weer door jou informeren en zie je wellicht donderdag weer.

schendstok zei

Wat naar allemaal. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Heel veel sterkte!
Bernard

Anoniem zei

Wat vervelend allemaal, maar hopen dat het van korte duur is...
Marius heel veel sterkte en wens Fredje ze ook van me

Liefs Marjolein

Anoniem zei

Echt heel vervelend, hopen dat het snel beter gaat!! Heel veel sterkte toegewenst en ook voor jou Marius.

Knuf Natas

Anoniem zei

Lieve Frédérique, jou opbellen doen we natuurlijk nog steeds niet. Elkaar en het ziekenhuis wel, heel veel, dus om jaloers van te worden voor jou. En weet je wat: "jullie praten toch niet over mij?" Ja echt wel. We praten graag over je, want je bent ons hartstikke lief. Maar ik verheug me erop om een aantal gesprekken met jou te vervolgen.
Dag meis,

En Marius, 48 uur voor dit nieuw antibioticum, laat het z'n best doen. Hopelijk heb je een arts gesproken vanmorgen. Tot later.

Mitzy

Anoniem zei

Machteloos lezen is het hier, als er wondermiddel te koop was zou ik hem kopen. Zet hem op topperje, knuffels knipoogjes, duim omhoog stuur ik je nu dat je alle berichtjes maar weer snel zelf kunt lezen.

xxCarla