donderdag 18 oktober 2007

Waiting for the storm

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
2 x Rulide 150 mg
4 x Dexamethason
2 x Cutivate

Ik wacht op het dieptepunt. Het voelt wat luguber, maar ik wacht er echt op - want ik weet dat het komt. Het had er nu al moeten zijn, zelfs, en dus hoop ik stiekem dat het niet gaat gebeuren. Dat ik niet hoef te kotsen, geen voeding hoef, dat het hierbij blijft. Ik voel me wel beroerd, maar als dit alles zou mogen zijn... Ik wil zo graag naar huis.

Ik heb vandaag wel voor het eerst iets naar de keuken terug laten sturen; ik kreeg een kaas-gierstschijf die eruit zag als een ongebakken kaassoufflé (niet overdreven). De keuken meende echter dat het ding toch eetbaar was, hij was namelijk in de oven gebakken. Jaja.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

We zullen wat regen mee brengen hoor!
Een hele goed nacht!
Xxx je nichtje

PS: Grrrrrr... NICK!

Anoniem zei

Juist, dus volgens hun is het eetbaar omdát het in de oven is geweest.. ~Weird~
(Verklaard dus al een hoop van die culinaire-anti-smaak-campagne in het ziekenhuis)
Voedsel is toch niet alleen een hoopje voedingswaarden in de gedaante van een vaste stof.. tss

Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden, zodat je niet teveel aandacht hoeft te schenken aan de angst voor "..straks". Ik ben stilletjes wel heel blij voor je dat je je nu iets beter voelt dan je had verwacht.

Welterusten voor strakkies !

Liefs
Patricia

Anoniem zei

lieve frederique,

weltrusten, hoop dat je een beetje slaapt. Hou je rustig en ik denk aan je!

Dikke kus Natas

Anoniem zei

Hi schatje..
K'was paar daagjes niet op je blog, maar niet weg; denk aan je.|

Zijn ze gek geworden daar in de keuken??Zucht..Mocht ik maar wat lekkers voor je brouwen. Zal ik ns voor 'keuken-prinses' daar gaan solliciteren om jou vervolgens van iets heerlijks te kunnen voorzien?? (hmmm....'k wordt vast aangenomen met mn mislukte-aangebrande taarten)

lieverd, 9 dagen zijn om nu en kan me zo inleven dat je nu (ver)wacht op wat komen gaat.Blijf hopen dat het draaglijk is. Tot morgen en vast een welterusten zoen extra!!

Kus, Joel, Miek en Mar xxx

Anoniem zei

Oh enne..Fretje!? Ik ga morgen natuurlijk wel verder met mn intieme-knappe-harig-roze-olifanten-'ding-dans', dusse...bereid je maar voor ok?.Ja joh, te gek. Laat je bezoek lekker een verplichte dans doen.Waarom niet? Maakt de wereld beslist een stuk fleuriger hoor en...je grote zus kan het weten!!!

xxx=jes, Marrie