woensdag 31 oktober 2007

....komt ze uit het dal.

Toen ik vanmorgen Parterre B afliep, kwam ik onderweg dokter S. tegen. Ik dacht nog bij mezelf of ik toch maar even moest draaien of niet, niet gedaan, achteraf was dat misschien wel handig geweest.

Fret had afgelopen nacht erg beroerd geslapen, wat mede veroorzaakt werd door een overijverig iemand die het om 12 uur 's nacht nodig vond om toch nog maar eens bloedsuiker te checken. Iets wat om 8 uur ook nog gedaan was. Oftewel ze sliep net, en werd toen wakker gemaakt. Dag nachtrust. Gaat vanavond dus niet gebeuren, daar zorgt zuster E. wel voor.

Dokter S. was dus inderdaad op weg naar Fret, om haar te vertellen dat ze nu door het dal heen was. Hij heeft blijkbaar nog wat meer verteld, maar Fret kon dat vanavond door de vermoeidheid even niet meer boven water krijgen. Morgen toch maar iets langer blijven hangen dus, en wat vragen stellen, is er vanmorgen weer niet van gekomen. En anders toch maar even bellen morgen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fretje ik hoop dat je een rustige nacht hebt zonder dat een ieder je weer wakker maakt. Ik houd de fingers crossed dat de antibioticasoldaatjes, goed puzzelwoord trouwens, de battle heeft gewonnen.

xxCarla

Unknown zei

Wat doet het me goed om te horen dat, ondanks wat lompe zusters, je de beklimming omhoog hebt ingezet Fret.
Het moet een zwaar overgroeide jungle daar in dat dal zijn geweest, maar gelukkig heb je een mooi spreekwoordelijk kapmes op zak.
Fret en Marius, jullie zijn heroïsche vrijheidsstrijders die ik graag op T-shirts zou willen zien.
Fret, je bent een kei! Ga zo door met al je vechtlust.
Beide heel veel liefs en kracht van mij.
X Edward

Anoniem zei

Het was toch niet weer dat mens (sorry hoor) van "even een suikertje"?! Zijn ze nou helemaal gek! Mooi meis, dat je aan het klimmen bent en de vijandjes beneden laat. Hopelijk heeft de uitslag van je longonderzoek daar dan alleen nog een ondersteunende functie in. En de WITTEN gaan natuurlijk nu ook aan de slag.
Tot morgen, kkus,

Mitzy

Anoniem zei

Lieve Fret,

Super om een beetje goed nieuws te krijgen. Denk nogsteeds elke dag aan de en duim voor je...

Dikke knuffel Natasja