zaterdag 6 oktober 2007

The only thing to fear...

Bloedwaarden:
Onbekend

Medicijnen:

Geen

Het gaat niet - ik kan niet, ik wil niet, ik ben zo bang en zo boos en ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn vingers trillen en door mijn hoofd vliegen alleen maar beelden van wat maandag weer realiteit gaat zijn, die ik wegdruk, waarna het volgende beeld zich weer opdringt. Ik ben alles zo hartgrondig beu - zo ziek van alles dat ik me afvraag waarom ik dit moet, waarom mij dit gebeurt en daar word ik dan weer zo kwaad van, want ik wil niet iemand zijn die zich dat soort dingen afvraagt; daar wil ik boven staan. Of ik dan het meest razend word omdat ik weer word geconfronteerd met mijn eigen falen, of gewoon, omdat niemand het recht heeft om mij zo onmenselijk te behandelen zoals ze straks gaan doen, weet ik niet. Ik weet het allemaal niet meer.

Ben ik bang of ben ik boos? Waarschijnlijk allebei, het sluit elkaar natuurlijk niet uit - maar het voelt alsof ik een keuze moet maken. Dan ben ik het liefste boos: boos is rechtlijnig, sterk en sluit elk compromis uit. Met boosheid kan ik hiertegen vechten, met angst kan ik niets. Gelukkig word ik erg kwaad van bang zijn.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief boos Fretje, kwaad mag je zijn moet je zijn. Het is ook zo oneerlijk waar je voor komt te staan. Wilde al even eerder op de avond je een knipoogje zenden. Echter was jij,vast als ik naar het tijdstip kijk hard aan het tikken op je toetsenbord. Nu zo midden in de nacht zit ik naar woorden te zoeken waar je wat mee kunt. Zet m op is niet eerlijk want doe je al. Toi toi is te kort. Ik ben er gewoon morgen weer dan probeer ik het opnieuw.
xxCarla

Anoniem zei

Lief zusje,

Bang, boos ...
Ik ken nog een ander rijtje:
uitdaging, strijd en overwinning..
Hebben misschien een iets minder negatieve lading en geven je hopelijk (wie weet)een klein beetje meer moed...? Om het 'gevecht' waarin jij ten onrechte beland bent aan te kunnen.
Geen 'suicidal bunny' maar een Frederique die na de overwinning de hele wereld (mmm...denk groot, begin klein...Den Haag en omstreken...) aan kan!
Wij staan in ieder geval weer met z'n allen klaar om je door de volgende kuur heen te 'slepen'.
Dag liefie, de brownies en de muffins waren gelukt!!!! Nooit geweten dat het zo simpel was...
x

Anoniem zei

Na een korte nacht het was al immers een nieuwe dag zijn we lekker vandaag met mijn minst leuke activiteit bezig. Het HUISHOUDEN soppen en wassen. Tjonge wie heeft dit bedacht dat dit een vrouwen aangelegenheid moet zijn. Ik hoop dat jij je vandaag een beetje heb kunnen relaxen. Morgen wordt niet leuk het is wel een nieuwe stap ook al lijkt het op hink stap plons zoals ik altijd met een grapje zeg. Ik weet het is makkelijk om te schrijven jij moet het doen en dat valt niet mee. Is er maar een tijdmachine die we zelf kunnen bedienen. Dan zouden we allen er in stappen. Ik ben er morgen, ben ook aan de beurt om een honig maaltijd in elkaar te draaien en stiekem zeggen dat het een nieuw recept is :) xxCarla

Anoniem zei

Lieve, lieve, dappere zus,

Zo te begrijpen dat je niet wéér wilt. Weer opniéuw door alles. Wij zijn er voor jou lieve Fret.Ik zie je morgen.

Dag schatje. Ik ben trots op jou.

Kus, Mar

Anoniem zei

Lieve, lieve, dappere zus,

Zo te begrijpen dat je niet wéér wilt. Weer opniéuw door alles. Wij zijn er voor jou lieve Fret.Ik zie je morgen.

Dag schatje. Ik ben trots op jou.

Kus, Mar