donderdag 25 oktober 2007

Going down?

Vanmorgen was de koorts zonder hulp van paracetamol gedaald tot 39.7. Er zit dus vooruitgang in. Fret was redelijk bij vandaag, ook vanavond, zonder paracetamol. Vanmiddag had ze er wel 1 gehad, die was rond een uur of 3 uitgewerkt. Voor het slapen gaan krijgt ze er nog 1. Heb geen arts gebeld vandaag, ik zit nu op m'n werk een klus af te maken, en ga morgenochtend naar het ziekenhuis om eens te babbelen met de arts. Face to face schijnt ie wat praatgrager te zijn dan via de telefoon.

Om een uur of 5 is de ct-scan gemaakt, nou heb ik geen idee hoe snel ze zien of het goed is of niet, maar tot kwart over 8 vanavond was er iig nog geen arts langs geweest met goed of slecht nieuws. Ik ga er dus maar van uit dat ie in orde was. Maar dat weet ik morgenochtend zeker.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief zusje,

Hou vol!!!!
Je bent sterk, echt waar!
Heel veel liefs van ons drietjes,
xxx NOA

Anoniem zei

He Fred en Marius,

wat een zorgelijke berichten allemaal. nog zwaarder dan dit kan het toch niet worden, denk je dan en dan wordt het toch nog erger.
we leven zeer met jullie mee en hopen dat er gauw verbetering optreedt!

sterkte en hou vol!
liefs, Mark en Annella

Anoniem zei

Hopelijk wwer wakker geworden met onder de 40. Tot zo.

Mitzy

Anoniem zei

Wat fijn dat de koorts gezakt is..
Pfoe.. ~opluchting~
Ik hoop dat het vanaf nu weer bergopwaarts met je mag gaan, Frederique !!

Dikke knuffel,

Patries xx

Anoniem zei

Leve fret en marius,

Glukkig is de koorts gezakt.
Als het goed blijft gaan kom ik dinsdag langs!!!
Ik denk 24/7 aan jullie!!

Dikke knuf...Natas