zaterdag 13 oktober 2007

Weer naar beneden

Bloedwaarden:
Rood: 4.9
Wit: 2.6
Plaatjes: 54

Medicijnen:
1 x Pantoprazol
3 x Amphotericine B 1%
3 x Kamillosan
2 x Norfloxacine 400 mg
4 x Trisporal 100 mg
2 x Zofran 4cc
1 x Prednisolon 100 mg
2 x Rulide 150 mg

Chemo:
2 x Ara-C 5700 mg (cytarabine)

Ik weet niet of het komt door de verhoogde hoeveelheid cytarabine, maar de moeheid slaat nu toe. Misselijk valt gelukkig nog mee, maar zo nu en dan kokhals ik mij weer eens suf. Mijn ogen worden droog en mijn maag geeft kleine pijntjes - het gaat dus weer allemaal beginnen. Ik blijf me afvragen hoe erg het gaat worden.

Het valt me erg zwaar om wakker te blijven tot de meuk van vandaag er weer in zit, dus ik hou het kort. Waarom ik het per se nodig vind om niet te gaan slapen terwijl de chemo in me gepompt word, weet ik niet - er schijnen weinig patiƫnten moeite mee te hebben. Het is het idee, denk ik. Ik ben alleen erg moe :)

Ik heb eindelijk mijn bloedwaarden eens doorgekregen; net op tijd, want ik was morgen van plan om in bloedstaking te gaan: jullie mogen geen bloed meer afnemen voordat ik alle uitslagen van deze week heb. Het is telkens zo'n gevecht om hele gewone dingen te blijven ontvangen. Ik heb ook het idee dat ik nog veel meer herrie moet schoppen, omdat ik door alles wat er gisteren voorbij kwam gewoon niet meer weet in hoeverre ik alles nog kan vertrouwen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi zusje,

Hummmm, toch jammer van die bloedstaking. Ik was het namelijk helemaal met je eens!!!! Met de voorgenomen aktie: "Eerst krijg ik mijn uitslagen, dan krijgen jullie mijn bloed"...Maarrrrr, hoefde dus toch niet. Heb je ze helpen herinneren hoe belangrijk het voor jou is om je bloedwaarden te weten of kwam een van de verpleegsters er op eigen initiatief mee aanzetten? Lief zusje, zie het maar niet als onwil en raak niet al het vertrouwen kwijt!
Moet nu gaan, Nick belde net met NOA-pech....ik moet hem en Ollie gaan redden...Daar gaat mijn rustige zondagochtend. Oh, enne, hoe was de macaroni? Kus op je voorhoofd, doeiiiiiiiiii x

Anoniem zei

Hoi lieve frederique,

Ik vond het fijn om vrijdag even bij je te zijn. Ik kom binnenkort weer bij je langs! Hou je rustig en ik denk aan je.
Kus en Knuffel
Natasja

Anoniem zei

he hallo daar, eens dat je voor de goede en juiste informatie gaat. Laat je escalatiepunt er maar op los! Dat lukt bij ons dus daar zeker!

xxCarla

Anoniem zei

Ik was opgelucht vanmorgen te zien dat je gisteren toch nog in staat was om op je blog te schrijven.
Ik had me, eerlijk gezegd, een klein beetje zorgen gemaakt toen ik tegen twaalven niets zag.
"Gaat alles 'goed', zou ze zich te beroerd voelen ?". Toen ik vanmorgen op mijn PSP on-line was, heb ik direct een bericht geschreven, maar hij wilde niet verzenden :(

Hebben ze je eindelijk eens op de hoogte gebracht van je bloedwaardes.. ik zou je helemaal gelijk hebben gegeven als je in' bloedstaking was gegaan !

Ik wens je een betere nachtrust toe voor vanavond. Dan hoef je toch geen troep-infuus !?

DIkke knuffel xx Patries