maandag 22 oktober 2007

Koorts blijft hoog.

Momenteel ligt de koorts rond de 41 graden, wat niet al te lang aan mag houden. Er is vanmiddag een longfoto gemaakt, en volgens de verpleegkundige die ik daar vanavond naar vroeg mogen we uit het feit dat er niet in wilde paniek een arts naar haar toe is gekomen concluderen dat haar longen in orde zijn. Ook wist ze me te vertellen dat ze de bacterie in haar bloed geïdentificeerd hebben, en dat de antibiotica daarop aangepast is. Heb haar op het hart gedrukt niet te aarzelen om me te bellen mocht Frets toestand verslechteren, dus bel me vooral niet na 10en als je me geen hartaanval toewenst.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte beterschap!

Anoniem zei

Fretje ik hoop dat die koorts snel naar beneden gaat voor je.

Ik wil bij deze ook aan Marius kwijt dat ik je een topper vind voor je vrouwtje ik ken je niet zo heel goed maar van verhalen van fretje een beetje wel natuurlijk.
Dus bij deze wil ik jou ook een hart onder de riem steken.

Sterkte!!
en Kracht!!

Liefs Mariska.

Anoniem zei

Lieve Frédérique, ik weet dat je straks weer bij gaat lezen, dus bij deze: ik zal oefenen op een nieuw liedje!

dag hele grote schat,

Mitzy

Anoniem zei

Ik hoop dat het met jou (Marius) goed blijft gaan, want dit is haast ondraaglijk. Groetjes, Arno

Anoniem zei

Beiden, wat een dip Marius top dat je zo waakzaam bent, pas goed op haar we hebben haar strakkies hier weer nodig:)Verder zussen jullie zijn ook toppers. Marianne morgen maar weer even een knuffelmoment inlassen?

xx Carla

Anoniem zei

Lief zusje,
Wat lees ik nu toch weer? Nog hogere koorts? Potverdorie meissie, wat moet je je rot voelen...Krijg je er ook weer van die koortsdromen bij? Nou, dan moet het toch weer gauw gaan zakken! Ik zal morgen, woensdag (Frederique-dag), extra veel aan je denken en hoop dat ik je kan/mag bellen...Zal ik eerst even met Marius checken, okee?
Marius, heel veel sterkte en je wordt niet vergeten, hoor, in deze moeilijke tijd!! Dag allebei, liefs

Anoniem zei

Lieve Frederique en Marius,

Allebei heel veel sterkte nu!
Ik ben in gedachten bij jullie.
Volgende week kom ik weer langs!

Dikke kus Natasja